بنياد رشد و توسعه بفروئيه

بنياد رشد و توسعه بفروئيه در سال 1390 فعالیت خود را با هدف امور خیریه و نیکوکاری، بهداشت و سلامت و امور فرهنگی، ورزشی، هنری آغاز کرد.

" " " " " " " " " " " " " " " " " " " "

میبد، یزد، ایران

اطلاعات خیریه

شیوه کمک شیوه کمک
-
گروه هدف گروه هدف
-
محدوده فعالیت محدوده فعالیت
-
اطلاعات سازمانی

نوع سازمان نوع سازمان
بنياد
مرجع صادرکننده مجوز مرجع صادرکننده مجوز
مرجع ثبت شركت ها و موسسات غيرتجاري ميبد
تاریخ تاسیس تاریخ تاسیس
1390/08/08
شماره ثبت شماره ثبت
150
شناسه ملی شناسه ملی
14004775180
اطلاعات فرد

تعداد مددجویان تعداد مددجویان
-
تعداد کارمندان تعداد کارمندان
-
تعداد نیروهای داوطلب تعداد نیروهای داوطلب
-
اطلاعات تماس

سایت سایت
آدرس آدرس
یزد - میبد - بفروییه - کوی شهید تقی زاده - مهد ستاره های درخشان
اینستاگرام اینستاگرام
تلگرام تلگرام

هدف از فعالیت بنياد رشد و توسعه بفروئيه، تقويت و ارتقاء سطح دانش و آگاهي مردم در ابعاد مختلف فرهنگي اجتماعي، اقتصادي عمراني رفاهي و بهداشتي، استفاده از نخبگان جهت برنامه‌ريزي، مديريت راهبردي، کاربردي، تشکيل و راه‌اندازي کميته‌ها اعم از فرهنگي عمراني اقتصادي، کشاورزي، بهداشتي و ورزشي، برگزاري جلسات همايش‌ها و کلاسهاي آموزشي جهت ارتقاء دانش و آگاهي مردم در ابعاد مختلف استفاده از تجربيات، شخصيت‌هاي متخصص و صاحب نظر در راستاي پيشرفت تشکيل کميته‌ها توسط افراد متخصص در زمينه‌هاي فوق‌الذکر جهت پيشرفت فرهنگ و توسعه پايدار،  ايجاد شبکه اطلاع‌رساني از طريق سايت، انتشار روزنامه و مجله با اخذ مجوز از ارگان مربوطه کليه سياستها اهداف و روش اجرا هماهنگ با فعاليتها و سياستهاي دهياري و شوراي اسلامي  بوده و تداخلي با عملکرد شوراي اسلامي و دهياري  نداشته باشد. استفاده از حسينيه‌ها، مساجد، آب انبارها جهت تحقق اهداف برگزاري جلسات هم‌انديشي با شوراي اسلامي و دهیاري در خصوص برنامه‌هاي اجرايي دهياري و بررسي نحوه همکاري با دهياري در جهت پيشبرد هر چه سريعتر اهداف توسعه پايدار روستا است.

 هیئت امنا و کارکنان
نام و نام خانوادگی
سمتکدملی




















-

پیرو اساسنامه موسسه، دارايي اوليه بنياد رشد و توسعه بفروئيه اعم از منقول و غيره منقول مبلغ پنج میلیون ريال مي‌باشد که از سوي هيئت‌ موسس تماماً پرداخت شده و در اختيار بنياد قرار گرفته است.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

خیریه های مرتبط