ما در این مقاله قصد داریم جدیدترین مؤسسات خیریه‌ای را که در مورد نحوه ترجیح هر نسل (هزاره‌ها، ژنرال Xers، بیبی بومرها، بزرگ‌ترین نسل) برای کمک به امور خیریه، داده‌های جمعیت‌شناختی را ارائه می‌دهند، معرفی کنیم.

برای مطالعه:

گزارش نیکوکاری مسلمانان آمریکا ۲۰۲۲ (بخش نخست)


هزاره‌ها

  • 25.9 درصد از جمعیت ایالات متحده را تشکیل می‌دهند.
  • 40 درصد از اهداکنندگان هزاره در یک برنامه‌ی ماهانه ثبت‌نام کرده‌اند.
  • 26 درصد هدایای ادای احترام کردند.
  • 46 درصد به کمپین‌های سرمایه‌گذاری جمعی کمک مالی می‌کنند.
  • 15 درصد آنها  در سه‌شنبه‌های بخشش کمک می‌کنند.
  • 16 درصد از طریق ابزارهای جمع‌آوری کمک‌های مالی فیس بوک کمک می‌کنند.
  • 64 درصد داوطلب محلی، 9 درصد بین‌المللی هستند.
  • 55 درصد در رویدادهای جمع‌آوری کمک شرکت می‌کنند.
  • 11 درصد از کل کمک‌های ایالات متحده از طرف هزاره‌ها است.



  • 84 درصد از هزاره‌ها به خیریه کمک می‌کنند و به طور متوسط سالانه 481 دلار در 3.3 سازمان اهدا می‌کنند.
  • هزاره‌ها از طریق تلفن‌های خود فعال هستند و به پیام‌های متنی و رسانه‌های اجتماعی بهترین پاسخ را می‌دهند، اما به ندرت ایمیل شخصی را بررسی می‌کنند یا به تماس‌های صوتی پاسخ می‌دهند.
  • هزاره‌ها به احتمال زیاد در کارهایی که حمایت مالی می‌کنند مشارکت دارند، از طریق تلفن همراه کمک می‌کنند و قبل از هدیه، فیلم‌های آنلاین را تماشا می‌کنند.
  • 47 درصد از هزاره‌ها در سال 2016 از طریق وب‌سایت یک سازمان پول پرداخت کرده‌اند.
  • 88 درصد از هزاره‌ها وقتی فرصت دارند تا تأثیر مثبتی بر جامعه و محیط داشته باشند، شغل خود را رضایت بخش‌تر می‌دانند.
  • 52 میلیون از هزاره‌ها به احتمال زیاد ماهانه بیش از یک کمک بزرگ انجام می‌دهند.
  • 77 درصد از پاسخ‌دهندگان بر این باورند که ارائه‌ی فرصت‌های مشارکت کارکنان یک استراتژی مهم برای جذب افراد هزاره است.
  • در بین هزاره‌ها، 2.3 درصد از ویدئوهای آنلاین برتر YouTube را که در دستگاه‌ها مشاهده می‌شود، به خود اختصاص می‌دهد.
  • 44 درصد از هزاره‌ها گفته‌اند ترجیح می‌دهند از تلفن همراه خود استفاده کنند تا از پول نقد برای پرداخت اقلام کوچک استفاده کنند.


ژنرال Xers

  • 20.4 درصد از جمعیت آمریکا را تشکیل می‌دهند.
  • 49 درصد از اهداکنندگان Gen X در یک برنامه‌ی ماهانه ثبت‌نام کرده‌اند.
  • 31 درصد هدایای ادای احترام می‌دهند.
  • 45 درصد به کمپین‌های سرمایه‌گذاری جمعی کمک مالی اعطاء می‌کنند.
  • 14 درصد در #GivingT Tuesday 2017 تقدیم کردند.
  • 19 درصد از طریق ابزارهای جمع‌آوری کمک‌های مالی فیس بوک کمک می‌کنند.
  • 64 درصد داوطلب محلی، 8 درصد بین‌المللی هستند.
  • 56 درصد در رویدادهای جمع‌آوری کمک شرکت می‌کنند.
  • ژنرال Xers به احتمال زیاد به نمایندگی از یک هدف جمع‌آوری کمک مالی می‌کنند، تعهد می‌دهد و وقت خود را به صورت داوطلبانه به یک سازمان اختصاص می‌دهند.
  • Gen X پیام‌های متنی یا تماس‌های صوتی را ترجیح می‌دهد. این اهداکنندگان به طور مرتب ایمیل را بررسی می‌کنند و از طریق رسانه‌های اجتماعی به روز می‌شوند.
  • ایمیل باعث 31 درصد از کمک‌های آنلاین توسط Gen Xers شده است.
  • 59 درصد از Gen Z‌ها با پیغام/تصویری که در رسانه‌های اجتماعی مشاهده کرده‌اند، الهام گرفته‌اند تا به امور خیریه کمک کنند.

برای مطالعه:

گزارش نیکوکاری مسلمانان آمریکا 2022 (بخش دوم)


بیبی بومرها

  • 23.6 درصد از جمعیت ایالات متحده را تشکیل می‌دهند.
  • 49 درصد از اهداکنندگان بیبی بومر در یک برنامه‌ی ماهانه ثبت‌نام ثبت نام کرده‌اند.
  • 41 درصد هدایای ادای احترام می‌دهند.
  • 35 درصد به کمپین‌های تأمین سرمایه‌ی جمعی کمک می‌کنند.
  • 15 درصد در #GivingT Tuesday 2017 اهدا می‌کنند.
  • 21 درصد از طریق ابزارهای جمع‌آوری کمک‌های مالی فیس بوک کمک می‌کنند.
  • 71 درصد داوطلب محلی، 9 درصد بین‌المللی هستند.
  • 58 درصد در رویدادهای جمع‌آوری کمک شرکت می‌کنند.



  • 24 درصد از بیبی بومرها می‌گویند به دلیل ارسال نامه‌ی مستقیم دریافتی، به منظور اهدای کمک آنلاین ارتقا یافته‌اند.
  • 72 درصد از بیبی بومرها به امور خیریه کمک می‌کنند و به طور متوسط سالانه 1212 دلار در 4.5 سازمان اهدا می‌کنند.
  • بومرها به تماس‌های صوتی پاسخ می‌دهند، ایمیل‌ها را به طور مرتب چک می‌کنند و همچنین از پیام‌های متنی و رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند. اگرچه در ابتدا در اتخاذ فناوری جدید کند عمل می‌کردند، اما پس از اتمام آن به سرعت به آن می‌پردازند.
  • بومرها به احتمال زیاد کمک‌های مکرر را به صورت ماهانه، سه ماهه یا سالانه انجام می‌دهند.


بزرگ‌ترین نسل

  • 11.8 درصد از جمعیت آمریکا را تشکیل می‌دهند.
  • 30 درصد از اهداکنندگان بالای 75 سال می‌گویند در 12 ماه گذشته به صورت آنلاین اقدام کرده‌اند و به طور متوسط 25 درصد بیشتر از نسل‌های جوان کمک می‌کنند.
  • 88 درصد آنها به امور خیریه اهدا می‌کنند و به طور متوسط سالانه 1،367 دلار در 6.2 سازمان اهدا می‌کنند.
  • آنها 26 درصد از کل کمک‌های ایالات متحده را تشکیل می‌دهند.
  • این نسل تماس‌های صوتی و پست مستقیم را ترجیح می‌دهند. این اهداکنندگان ایمیل را به تأخیر می‌اندازند و معمولاً از پیام‌های متنی یا رسانه‌های اجتماعی استفاده نمی‌کنند.
  • این نسل به احتمال زیاد از طریق کمپین‌های ایمیل مستقیم و اهداء کالاهای فیزیکی کار خیر انجام می‌دهند.

برای مطالعه:

گزارش نیکوکاری مسلمانان آمریکا 2022 (بخش سوم)