هزاره ها
- 25.9 درصد از جمعیت ایالات متحده
- 40 درصد از اهداکنندگان هزاره در یک برنامه ماهانه ثبت نام ثبت نام کرده اند.
- 26 درصد هدایای ادای احترام کردند.
- 46 درصد به کمپین های سرمایه گذاری جمعی کمک مالی می کنند.
- 15 درصد کمک در سه شنبه های بخشش.
- 16 درصد از طریق ابزارهای جمع آوری کمک های مالی فیس بوک کمک می کنند.
- 64 درصد داوطلب محلی ، 9 درصد بین المللی هستند.
- 55 درصد در رویدادهای جمع آوری کمک شرکت می کنند.
- 11 of از کل کمک های ایالات متحده از طرف هزاره هاست
- 84٪ از هزاره ها به خیریه کمک می کنند و به طور متوسط سالانه 481 دلار در 3.3 سازمان اهدا می کنند.
- هزاره ها در تلفن های خود فعال هستند و به پیام های متنی و رسانه های اجتماعی بهترین پاسخ را می دهند ، اما به ندرت ایمیل شخصی را بررسی می کنند یا به تماس های صوتی پاسخ می دهند.
- هزاره ها به احتمال زیاد در کارهایی که حمایت مالی می کنند مشارکت می کنند ، از طریق تلفن همراه کمک می کنند و قبل از هدیه ، فیلم های آنلاین را تماشا می کنند.
- 47 درصد از هزاره ها در سال 2016 از طریق وب سایت یک سازمان پرداخت کرده اند.
- 88 درصد از هزاره ها وقتی فرصت دارند تا تأثیر مثبتی بر جامعه و محیط داشته باشند ، شغل خود را رضایت بخش تر می دانند.
- 52 میلیون از هزاره ها به احتمال زیاد ماهانه بیش از یک کمک بزرگ یکبار کمک می کنند.
- 77 درصد از پاسخ دهندگان بر این باورند که ارائه فرصت های مشارکت کارکنان یک استراتژی مهم برای جذب افراد هزاره است.
- در بین هزاره ها ، YouTube 2/3 از ویدئوهای آنلاین برتر را که در دستگاه ها مشاهده می شود ، به خود اختصاص می دهد
- 44 درصد از هزاره ها گفته اند که ترجیح می دهند از تلفن همراه خود استفاده کنند تا از پول نقد برای پرداخت اقلام کوچک استفاده کنند.
ژنرال Xers
- 20.4 درصد از جمعیت آمریکا
- 49 don از اهداکنندگان Gen X در یک برنامه ماهانه ثبت نام ثبت نام کرده اند.
- 31 درصد هدایای ادای احترام می دهند.
- 45 درصد به کمپین های سرمایه گذاری جمعی کمک مالی می کنند.
- 14 درصد در #GivingT Tuesday 2017 تقدیم کردند.
- 19 درصد از طریق ابزارهای جمع آوری کمک های مالی فیس بوک کمک می کنند.
- 64 درصد داوطلب محلی ، 8 درصد بین المللی هستند.
- 56 درصد در رویدادهای جمع آوری کمک شرکت می کنند.
- ژنرال Xers به احتمال زیاد به نمایندگی از یک هدف جمع آوری کمک مالی می کند ، تعهد می دهد و وقت خود را به صورت داوطلبانه به یک سازمان می رساند.
- Gen X پیام های متنی یا تماس های صوتی را ترجیح می دهد. این اهداکنندگان به طور مرتب ایمیل را بررسی می کنند و از طریق رسانه های اجتماعی به روز می شوند.
- ایمیل باعث 31 درصد از کمک های آنلاین توسط Gen Xers شده است
- 59 درصد از Gen Z ها با پیغام/تصویری که در رسانه های اجتماعی مشاهده کرده اند ، الهام گرفته اند تا به امور خیریه کمک کنند.
بیبی بومرز
- 23.6 درصد از جمعیت ایالات متحده
- 49 درصد از اهداکنندگان بیبی بومر در یک برنامه ماهانه ثبت نام ثبت نام کرده اند.
- 41 درصد هدایای ادای احترام می دهند.
- 35 درصد به کمپین های تامین سرمایه جمعی کمک می کنند.
- 15 gave در #GivingT Tuesday 2017.
- 21 درصد از طریق ابزارهای جمع آوری کمک های مالی فیس بوک کمک می کنند.
- 71 درصد داوطلب محلی ، 9 درصد بین المللی هستند.
- 58 درصد در رویدادهای جمع آوری کمک شرکت می کنند.
- 24 درصد از بومرز می گویند به دلیل ارسال نامه مستقیم دریافتی ، به منظور اهدای کمک آنلاین ارتقا یافته اند.
- 72 of از Boomers به امور خیریه می دهند و به طور متوسط سالانه 1212 دلار در 4.5 سازمان اهدا می کنند.
- بومرها به تماس های صوتی پاسخ می دهند ، ایمیل ها را به طور مرتب چک می کنند و همچنین از پیام های متنی و رسانه های اجتماعی استفاده می کنند. اگرچه در ابتدا در اتخاذ فناوری جدید کند عمل می کردند ، اما پس از اتمام آن به سرعت به آن می پردازند.
- بومرها به احتمال زیاد کمک های مکرر را به صورت ماهانه ، سه ماهه یا سالانه انجام می دهند.
بزرگترین نسل
- 11.8 درصد از جمعیت آمریکا
- 30 درصد از اهداکنندگان بالای 75 سال می گویند که در 12 ماه گذشته به صورت آنلاین اقدام کرده اند و به طور متوسط 25 درصد بیشتر از نسل های جوان کمک می کنند.
- 88 درصد از بزرگترین ژن به امور خیریه اهدا می شود و به طور متوسط سالانه 1،367 دلار در 6.2 سازمان اهدا می کند.
- آنها 26 درصد از کل کمک های ایالات متحده را تشکیل می دهند
- بزرگترین تماس های صوتی و پست مستقیم را ترجیح می دهد. این اهداکنندگان ایمیل را به تأخیر می اندازند و معمولاً از پیام های متنی یا رسانه های اجتماعی استفاده نمی کنند.
- بزرگترین به احتمال زیاد از طریق کمپین های ایمیل مستقیم و اهداء کالاهای فیزیکی کمک می کند.
ارسال نظر