پس از همه‌گیری، بیش از نیمی از مؤسسات خیریه‌ی کوچک به‌صورت آنلاین و حضوری خدمات ارائه می‌دهند و نیمی دیگر خدمات آنلاین جدید را ارائه می‌کنند. قوی‌ترین مهارت‌های رتبه‌بندی‌شده‌ی مؤسسات خیریه‌ی کوچک در سال 2018/19 عبارت بودند از مهارت‌های اولیه‌ی فناوری اطلاعات و سازمانی، بودجه‌ریزی پیرامون پروژه‌ها و مدیریت مالی. حوزه‌های جمع‌آوری کمک‌های مالی؛ مانند جمع‌آوری کمک‌های مالی اصلی و میراثی و سیاست‌های عمومی بیشترین نیاز را به «ارتقاء مهارت‌های قابل‌توجه» داشتند. مؤسسات خیریه‌ی کوچک در مقایسه با سال‌های گذشته کمتر به ارتقاء مهارتی در اجرای کمپین‌های جمع‌آوری کمک‌های مالی نیاز داشتند.

بیشتر بدانید:

آمار مؤسسه‌ی خیریه Child Fund


خیریه‌ها چگونه ارائه‌ی خدمات خود را تطبیق می‌دهند؟



پس از همه‌گیری، بیش از نیمی از مؤسسات خیریه‌ی کوچک خدماتی را به‌صورت آنلاین و حضوری ارائه کردند که با مؤسسات خیریه‌ی بزرگ قابل‌ مقایسه است. نیمی از مؤسسات خیریه‌ی کوچک در مقایسه با تقریباً دو سوم خیریه‌های بزرگ، خدمات آنلاین جدید ارائه می‌کنند. 22 درصد از مؤسسات خیریه‌ی کوچک در مقایسه با 16 درصد خیریه‌های بزرگ، به کاربران خود دستگاه‌ها، داده‌ها یا پشتیبانی برای دریافت آنلاین یا دسترسی به خدمات ارائه کرده‌اند.


تغییرات در ارائه‌ی خدمات خیریه‌ها، بر اساس اندازه‌ی درآمد، در سال 2022 درصد


مؤسسات خیریه‌ی کوچک قوی‌ترین مهارت‌ها و زمینه‌های بهبود را در کجا ارزیابی می‌کنند؟

مؤسسات خیریه‌ی کوچک به‌ احتمال زیاد مهارت‌های خود را در زمینه‌های زیر «عالی» ارزیابی می‌کنند: مهارت‌های اولیه‌ی فناوری اطلاعات و سازمانی، بودجه‌بندی پیرامون پروژه‌ها و مدیریت مالی. یک‌سوم یا بیشتر از مؤسسات خیریه‌ی کوچک، مهارت‌های خود را در جمع‌آوری کمک‌های مالی عمده (34٪)، جمع‌آوری کمک‌های مالی خیابانی (35٪) و جمع‌آوری کمک‌های مالی قدیمی (40٪) را به‌عنوان نیاز به «ارتقای قابل توجه مهارت» ارزیابی کردند.


قوی‌ترین و ضعیف‌ترین مهارت‌های مؤسسات خیریه‌ی کوچک، 2018/19


آیا خیریه‌های کوچک مهارت‌های لازم برای اجرای کمپین‌های جمع‌آوری کمک‌های مالی را دارند؟

تعداد بیشتری از مؤسسات خیریه‌ی کوچک احساس کردند که نسبت به سال‌های گذشته مهارت‌های لازم برای اجرای کمپین‌های جمع‌آوری سرمایه موفق را در سال‌های 2017/18 دارند. نسبت مؤسسات خیریه‌ی کوچکی که احساس می‌کردند در اجرای کمپین‌های جمع‌آوری کمک‌های مالی به مهارت‌های قابل‌توجهی نیاز دارند، از بیش از یک‌چهارم معادل (۲۸ درصد) در سال ۲۰۱۵، به ۱۳ درصد در سال‌های ۲۰۱۷/۱۸ کاهش‌یافته است.


مهارت‌های خیریه‌های کوچک در اجرای کمپین‌های جمع‌آوری کمک‌های مالی موفق، در طول زمان

بیشتر بدانید:

Charity Watch، دقیق‌ترین تحلیل‌گر خیریه‌ها


خیریه‌های کوچک چگونه به مهارت‌های بازاریابی و ارتباطی خود امتیاز می‌دهند؟

در سال 19-2018، مؤسسات خیریه‌ی کوچک به احتمال زیاد مهارت‌های خود را در زمینه‌های بازاریابی و ارتباطات به عنوان «عالی» یا «بسیار خوب» نسبت به سال‌های گذشته ارزیابی می‌کردند. بزرگ‌ترین حوزه‌ی بهبود در رسانه‌های اجتماعی بود، جایی که تقریباً نیمی معادل (46٪) از مؤسسات خیریه‌ی کوچک مهارت‌های خود را در رسانه‌های اجتماعی «عالی» یا «بسیار خوب» ارزیابی کردند که از سال 15-2014 10٪ افزایش یافته است.


پیشرفت در مهارت‌های بازاریابی و ارتباطات در مؤسسات خیریه‌ی کوچک، در طول زمان


چه‌چیزی می‌تواند به رفع شکاف‌های مهارتی در مؤسسات خیریه‌ی کوچک کمک کند؟

در سال‌های 2018-2019، مؤسسات خیریه‌ی کوچک به احتمال زیاد نیاز به آموزش بیشتر برای رفع شکاف‌های مهارت‌های سازمانی خود را طلب می‌کنند که معادل 46 درصد است. فراتر از این، یعنی 40 درصد از مؤسسات خیریه‌ی کوچک احساس کردند بازدید از سایر خیریه‌ها، ارتباط با تجارت یا استفاده از منابع بخش داوطلبانه گسترده‌تر، نیز به رفع شکاف‌های مهارتی کمک می‌کند. مؤسسات خیریه‌ی کوچک به طور مداوم این مناطق را به‌عنوان محتمل‌ترین اقدامات برای رفع شکاف‌های مهارتی در سازمان خود از سال 13-2012 گزارش کرده‌اند.


رسیدگی به شکاف‌های مهارتی در مؤسسات خیریه‌ی کوچک، 2018/19