مجموعه فرهنگی ورزشی و رفاهی تلاش کارگران یزد

مجموعه فرهنگی ورزشی و رفاهی تلاش کارگران یزد در سال 1394 فعالیت خود را با هدف امور فرهنگی آغاز کرد.

" " " " " " " " " " " " " " " " " " " "

یزد، یزد، ایران

اطلاعات خیریه

شیوه کمک شیوه کمک
-
گروه هدف گروه هدف
-
محدوده فعالیت محدوده فعالیت
-
اطلاعات سازمانی

نوع سازمان نوع سازمان
-
مرجع صادرکننده مجوز مرجع صادرکننده مجوز
مرجع ثبت شرکت ها و موسسات غیرتجاری یزد
تاریخ تاسیس تاریخ تاسیس
1394/03/06
شماره ثبت شماره ثبت
1421
شناسه ملی شناسه ملی
14004963950
اطلاعات فرد

تعداد مددجویان تعداد مددجویان
-
تعداد کارمندان تعداد کارمندان
-
تعداد نیروهای داوطلب تعداد نیروهای داوطلب
-
اطلاعات تماس

سایت سایت
آدرس آدرس
یزد میدان معلم بلوار 22 بهمن. ابتدای بلوار
اینستاگرام اینستاگرام
تلگرام تلگرام

هدف از فعالیت مجموعه فرهنگی ورزشی و رفاهی تلاش کارگران یزد، تعليم و اموزش در يک يا چند رشته ورزشي زير نظر مربيان مربوطه و تشکيل کلاسهاي آموزشي در رشته هاي مختلف ورزشي _ تقويت قواي جسمي و فکري کارگران و جامعه _ تربيت و آماده کردن ورزشکاران براي شرکت در مسابقات _ ترويج و توسعه ورزش در کارگاهها و کارخانجات _ ايجاد علاقه و تشويق بين کارگران و کارفرمايان براي توسعه ورزش از طريق برگزاري مسابقات بين تيم هاي کارگري و باشگاهي _ برگزاري مراسم و جشنواره هاي فرهنگي و ورزشي و هنري به مناسبتهاي مختلف و انجام کليه فعاليتها پس از اخذ مجوزهاي لازم می باشد.

هیئت امنا و کارکنان
نام و نام خانوادگی
سمتکدملی
محمد حسين رياحي
رئيس هيئت مديره
۴۴۳۱۵۷۲۳۱۷
سيدحسين سالاري
نائب رئيس هيئت مديره
۴۴۳۲۲۲۱۶۲۳
جمال تقي نژاد
 دبير و مديرعامل
۴۴۴۹۶۴۸۸۸۹
  کاظم عاقبت خيري
خزانه دار
۴۴۳۲۱۷۷۶۷۵
مصطفي بوستاني
عضو اصلي هيئت مديره
۰۸۳۹۶۸۲۷۴۳
مسعود شريعتي
عضو اصلي هيئت مديره
۴۴۳۱۵۲۰۳۰۹
عليرضا فرهنگ دوست
عضو اصلي هيئت مديره
۴۴۳۱۵۶۶۷۴۰














آگهي تغييرات مجموعه فرهنگي ورزشي و رفاهي تلاش کارگران يزد موسسه غير تجاري به شماره ثبت ۱۴۲۱ و شناسه ملي ۱۴۰۰۴۹۶۳۹۵۰
شماره روزنامه: ۲۱۴۵۹  شهرستان
شماره صفحه روزنامه: ۳۲
تاریخ روزنامه:۱۳۹۷/۸/۲۴
شماره نامه اداره ثبت: ۱۳۹۷۳۰۴۲۱۶۳۸۰۰۰۶۸۲
تاریخ نامه اداره ثبت:  ۱۳۹۷/۲/۲۵
شماره پیگیری روزنامه رسمی: ۹۷۰۲۲۵۵۸۹۴۰۲۳۲۶

به استناد صورتجلسه هيئت مديره مورخ ۲۵/۰۹/۱۳۹۶ آقاي محمد حسين رياحي به سمت رئيس هيئت مديره وآقاي عباس امراللهي کوچه بيوکي به سمت نايب رئيس هيئت مديره و خانم سميه آقائي بنادکوکي به سمت عضو هيئت مديره و خزانه دار آقاي مصطفي بوستاني به سمت عضو هيئت مديره و آقاي محمد پروانه اردکاني به سمت عضو هيئت مديره و آقاي سيدروح الله راسخي به سمت عضو هيئت مديره وآقاي جمال تقي نژاد به سمت عضو هيئت مديره و مديرعامل براي مدت دو سال انتخاب گرديدندوحق امضا کليه اسناد و مدارک و اوراق بهادار با امضاي مشترک آقايان محمد حسين رياحي، جمال تقي نژاد و خانم سميه آقائي بنادکوکي همراه با مهر شرکت معتبر مي باشد
ش۹۷۰۲۲۵۵۸۹۴۰۲۳۲۶ اداره ثبت شرکت ها و موسسات غيرتجاري يزد 

آگهي تغييرات مجموعه فرهنگي ورزشي و رفاهي تلاش کارگران يزد موسسه غير تجاري به شماره ثبت ۱۴۲۱ و شناسه ملي ۱۴۰۰۴۹۶۳۹۵۰
شماره روزنامه: ۲۱۴۵۹  شهرستان
شماره صفحه روزنامه: ۳۲
تاریخ روزنامه:۱۳۹۷/۸/۲۴
شماره نامه اداره ثبت: ۱۳۹۷۳۰۴۲۱۶۳۸۰۰۰۶۸۱
تاریخ نامه اداره ثبت:  ۱۳۹۷/۲/۲۵
شماره پیگیری روزنامه رسمی: ۹۷۰۲۲۵۲۳۶۲۳۰۵۸۳

به استناد صورتجلسه مجمع عمومي عادي بطور فوق العاده مورخ ۲۵/۰۹/۱۳۹۶ تصميمات ذيل اتخاذ شد :۱)اعضا هيات مديره عبارتند از :آقاي محمد حسين رياحي به کدملي ۴۴۳۱۵۷۲۳۱۷ وآقاي عباس امراللهي کوچه بيوکي به کدملي ۴۴۳۰۶۴۳۸۲۲ وآقاي سيدروح الله راسخي به کدملي ۴۴۳۰۶۱۷۴۰۶ وآقاي مصطفي بوستاني به کدملي ۰۸۳۹۶۸۲۷۴۳ وآقاي محمد پروانه اردکاني به کدملي ۴۴۴۹۶۲۵۹۹۴ وخانم سميه آقائي بنادکوکي به کدملي ۴۴۳۲۸۶۳۶۰۹ وآقاي جمال تقي نژاد به کدملي ۴۴۴۹۶۴۸۸۸۹ به سمت اعضاي هيئت مديره شرکت براي مدت دو سال انتخاب گرديدند ۲)آقاي غلامرضا نعيمي منشادي به کدملي ۲۲۹۸۶۳۲۷۳۱ و خانم مليحه برائمي به کدملي ۴۴۳۲۳۸۷۴۶۷ به سمت بازرسين به مدت يکسال انتخاب گرديدند.
ش۹۷۰۲۲۵۲۳۶۲۳۰۵۸۳ اداره ثبت شرکت ها و موسسات غيرتجاري يزد 

آگهي تاسيس
شماره روزنامه: ۲۱۲۵۴  شهرستان
شماره صفحه روزنامه: ۲۴
تاریخ روزنامه:۱۳۹۶/۱۲/۶
شماره نامه اداره ثبت: ۱۳۹۴۳۰۴۲۱۶۳۸۰۰۰۸۷۰
تاریخ نامه اداره ثبت:  ۱۳۹۴/۳/۶
شماره پیگیری روزنامه رسمی: ۹۴۰۳۱۹۹۳۲۳۱۶۵۸۹

تاسيس شرکت مجموعه فرهنگي ورزشي و رفاهي تلاش کارگران يزد موسسه غيرتجاري به شماره ثبت ۱۴۲۱ و شناسه ملي ۱۴۰۰۴۹۶۳۹۵۰ و امضا ذيل دفاتر تکميل گرديده که خلاصه آن به شرح زير جهت اطلاع عموم آگهي ميگردد. تاسيس موسسه غيرتجاري مجموعه فرهنگي ورزشي و رفاهي تلاش کارگران يزد درتاريخ ۱۳۹۴/۰۳/۰۶ به شماره ثبت ۱۴۲۱ به شناسه ملي ۱۴۰۰۴۹۶۳۹۵۰ ثبت و امضا ذيل دفاترتکميل گرديده که خلاصه آن به شرح زير جهت اطلاع عموم آگهي ميگردد. موضوع موسسه: الف:تعليم و اموزش در يک يا چند رشته ورزشي زير نظر مربيان مربوطه و تشکيل کلاسهاي آموزشي در رشته هاي مختلف ورزشي. ب:تقويت قواي جسمي و فکري کارگران و جامعه ج:تربيت و آماده کردن ورزشکاران براي شرکت در مسابقات د:ترويج و توسعه ورزش در کارگاهها و کارخانجات. ه:ايجاد علاقه و تشويق بين کارگران و کارفرمايان براي توسعه ورزش از طريق برگزاري مسابقات بين تيم هاي کارگري و باشگاهي. و:برگزاري مراسم و جشنواره هاي فرهنگي و ورزشي و هنري به مناسبتهاي مختلف و انجام کليه فعاليتها پس از اخذ مجوزهاي لازم مدت موسسه: نامحدود مرکز اصلي موسسه: يزد ميدان معلم ابتداي بلوار ۲۲ بهمن. کدپستي۸۹۱۷۶۳۹۱۷۳ اولين مديران موسسه: آقاي محمد حسين رياحي۴۴۳۱۵۷۲۳۱۷ به سمت رئيس هيئت مديره و سيدحسين سالاري۴۴۳۲۲۲۱۶۲۳ به سمت نايب رييس هيئت مديره و جمال تقي نژاد ۴۴۴۹۶۴۸۸۸۹به سمت دبير و عضو اصلي هيئت مديره و کاظم عاقبت خيري۴۴۳۲۱۷۷۶۷۵ به سمت خزانه دار و آقايان مصطفي بوستاني۰۸۳۹۶۸۲۷۴۳ و مسعود شريعتي۴۴۳۱۵۲۰۳۰۹ و عليرضا فرهنگ دوست۴۴۳۱۵۶۶۷۴۰ بسمت اعضاي اصلي هيئت مديره براي مدت دو سال انتخاب شدند دارندگان حق امضا: کليه اوراق و اسناد بهادار و تعهدآور موسسه از قبيل چک، سفته ، بروات قراردادها عقود اسلامي با امضاي ثابت کاظم عاقبت خيري به سمت خزانه دار و جمال تقي نژاد به سمت دبير هيئت امناء و محمد حسين رياحي به سمت رئيس هيئت مديره همراه با مهرموسسه معتبر ميباشد
ش۹۴۰۳۱۹۹۳۲۳۱۶۵۸۹  اداره ثبت شرکت ها و موسسات غيرتجاري يزد 

-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

خیریه های مرتبط