انجمن خیریه تحقیقاتی بهداشتی درمانی حمایت از بیماران دیابتی استان یزد

انجمن خیریه تحقیقاتی بهداشتی درمانی حمایت از بیماران دیابتی استان یزد در سال 1384 فعالیت خود را با هدف بهداشت و سلامت آغاز کرد.

" " " " " " " " " " " " " " " " " " " "

یزد، یزد، ایران

اطلاعات خیریه

شیوه کمک شیوه کمک
-
گروه هدف گروه هدف
-
محدوده فعالیت محدوده فعالیت
-
اطلاعات سازمانی

نوع سازمان نوع سازمان
انجمن
مرجع صادرکننده مجوز مرجع صادرکننده مجوز
مرجع ثبت شرکت ها و موسسات غیرتجاری یزد
تاریخ تاسیس تاریخ تاسیس
1384/09/08
شماره ثبت شماره ثبت
536
شناسه ملی شناسه ملی
10840046214
اطلاعات فرد

تعداد مددجویان تعداد مددجویان
-
تعداد کارمندان تعداد کارمندان
-
تعداد نیروهای داوطلب تعداد نیروهای داوطلب
-
اطلاعات تماس

سایت سایت
آدرس آدرس
یزد - یزد - خیابان انقلاب - بعد از سینما فرهنگ - جنب بانک صادرات
اینستاگرام اینستاگرام
تلگرام تلگرام

هدف از فعالیت انجمن خیریه تحقیقاتی بهداشتی درمانی حمایت از بیماران دیابتی استان یزد در قالب تشكل مردمی با هدف پوشش حمایتی از بیماران دیابتی كه حدود 10 درصد جمعیت كل كشور را تشكیل می دهند، ایجاد و علی رغم نوپا بودن و قرار گرفتن در تنگناهای مالی و تجهیزات، مقابله با سیستمهای پیچیده در نظام اداری كشور و تشكل های انتفاعی با اهداف ترسیمی مشابه توانسته است با یاری مسئولین در بخشهای دولتی، مدد بخش خصوصی و غیره به بخشی از اهداف انجمن كه شناسایی، غربالگری، آموزش، حمایت های پزشكی و اجتماعی‌ یا خدماتی چون ویزیت رایگان آموزش صدور دفترچه‌های بیمه و كارت شناسایی پرداخت وامهای قرض‌الحسنه به بیماران بی بضاعت دیابتی تخفیف برای دانشجویان دیابتی سراسر كشور و توزیع مواد غذایی ویژه بیماران دیابتی و توزیع دستگاه تست خون رایگان در یاری رساندن به بیماران تحت پوشش در سراسر كشور كه عمدتا از گروه بی بضاعت جامعه وزیر خط فقر هستند نائل آید.
با توجه به درصد بالای دیابت در استان نمایندگی انجمن از سال 1385 در استان یزد راه اندازی شد و آماده ارائه خدمات فوق به بیماران دیابتی می‌باشد تاكنون 5 هزار بیمار دیابتی در استان شناسایی و سامان دهی شدند كه كارت و پلاك شناسایی دریافت نموده‌اند.
تعداد 2500 دستگاه تست قند در سراسر استان بین افراد دیابتی توزیع شده است و هر چند یاری دلتمردان در بخشهاو زیر بخشهای دولتی سهم عمده ای در دستگیری از اینگونه بیماران و تقویت بنیه اجرایی این انجمن دارد لیكن با عنایت به سطح و پراكندگی این خیل عظیم از بیماران خاص در كشور و سطح استان كه نیازمند یاری خاص نیز می‌باشند نیاز به جلب و جذب مشاركتهای دولتی و غیر آن در این بخش به شدت احساس می شود.
سیاست انجمن در كشور براساس در دسترس بودن خدمات جهت بیمار دیابتی استوار است تا ا ین كه بیمار برای برخورداری از خدمات انجمن و یا سایر مراكز همسو مجبور به تحمل رنج و مشققت شود و به مركز استان و یا استانهای همجوار برود.
در همین راستا در استان یزد تعداد 5 شهرستان در یزد، مهریز، تفت و ابركوه راه اندازی شد و آماده ارائه خدمات به بیمران دیابتی می باشد كه در آینده نزدیك با یاری مسئولین گرانمایه استان در تمامی شهرستان‌های استان پذیرای بیماران دیابتی خواهیم بود.

هیئت امنا و کارکنان
نام و نام خانوادگی
سمتکدملی








-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

خیریه های مرتبط