بنياد نيكوكاري دستهاي مهربان یزد

بنياد نيكوكاري دستهاي مهربان یزد در سال 1396  فعالیت خود را با هدف امور خیریه و نیکوکاری آغاز کرد.

" " " " " " " " " " " " " " " " " " " "

یزد، یزد، ایران

اطلاعات خیریه

شیوه کمک شیوه کمک
-
گروه هدف گروه هدف
-
محدوده فعالیت محدوده فعالیت
-
اطلاعات سازمانی

نوع سازمان نوع سازمان
بنیاد
مرجع صادرکننده مجوز مرجع صادرکننده مجوز
اداره ثبت شركت ها و موسسات غيرتجاري تهران
تاریخ تاسیس تاریخ تاسیس
1397/08/12
شماره ثبت شماره ثبت
21674
شناسه ملی شناسه ملی
14007924069
اطلاعات فرد

تعداد مددجویان تعداد مددجویان
-
تعداد کارمندان تعداد کارمندان
-
تعداد نیروهای داوطلب تعداد نیروهای داوطلب
-
اطلاعات تماس

سایت سایت
آدرس آدرس
یزد - یزد - خیابان امام (رحمه الله علیه) - انتهای کوچه برخوردار
اینستاگرام اینستاگرام
تلگرام تلگرام

بنياد نيكوكاري دستهاي مهربان یزد از آبان ۱۳۸۶ با هدف حمایت از زنان سرپرست خانوار و کودکان نیازمند آغاز به‌کار کرده و در این سال‌ها، با راه اندازی شعب متعددی در سراسر کشور خدمات خود را گسترش داده است. شعبه‌ی یزد بنیاد دستان مهربان نیز درسال ۱۳۹۶ با هدف ارائه خدامات معیشتی، آموزشی، درمانی و توانمندسازی به خانوارهای نیازمندِ این استان افتتاح شده است.

از جمله فعالیت‌های خیریه دست‌های مهربان یزد در راستای اهداف ارزشمند خود برای توانمند‌سازی زنان سرپرست خانوار، آموزش مهارت و بهداشت روان را با موضوع مهارت‌های زندگی را آموزش دهیم. واحد حمایتی و مددکاری این خیریه جلسات آموزشی مهارت‌های زندگی را برای مددجویان عزیز در این استان برگزار کرد.

خیریه دست‌های مهربان یزد در این استان، هر ساله در ماه مبارک رمضان نذوراتی را برای نیازمندان مناطق محروم تهیه و در بین این عزیزان توزیع می‌کند.از فعالیت های این خیریه برای ساختن لحظات سالم و مفرح برای کودکان وخانواده های  مددجویان، به مناسبت روز سینما،یک سانس ویژه را با همکاری عوامل سینما برای خانواده های تحت پوشش تدارک دیدند. و همچنین صد و بیستمین همایش دوچرخه سواری  را به مناسبت اولین سالگرد شعبه دست های مهربان یزد با همکاری مدیران ورزش های همگانی یزد در این استان برگزار کرد.

 در این دوره چند ساله فعالیت‌های زیادی در حوزه کمک به نیازمندان در این استان صورت گرفته است و امید است در آینده نه چندان دور، قدم‌های بزرگتری برای مستضعفان برداشته شود.

این خیریه در جدیدترین اقدام نیکوکارانه ی خود طی یک برنامه ی مجازی که به صورت یکپارچه در تمام شعبه های خیریه دست های مهربان به اجرا در آمد با برگزاری گالری مجازی نقاشی کودکان بی سرپرست تحت پوشش خود، این امکان را برای این کودکان فراهم کرد مردم مهربان کشور با خرید این نقاشی ها از کودکان بی سرپرست حمایت بیشتری به عمل آورند.

هیئت امنا و کارکنان
نام و نام خانوادگی
سمتکدملی








-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

خیریه های مرتبط