در این گزارش با بررسی دادههای جمعیتشناسی کمکهای خیریه مشخص میشود که هر نسل جمعیتی تا چه حد به امور خیریه کمک میکند.
بررسی نسل های کمک های خیریه
نسل هزاره (Millennias)
- 25.9 درصد از جمعیت آمریکا را تشکیل میدهد.
- 40 درصد از اهداکنندگان هزاره در یک برنامه کمکهای مستمر ماهانه ثبتنام کردهاند.
- 26 درصد هدایای ادای احترام (tribute gifts) را اهدا کردند.
- 46 درصد به کمپینهای تأمین سرمایه جمعی (crowdfunding) کمک میکنند.
- 15 درصد در مراسم سهشنبه نیکوکاری (#GivingTuesday) سال 2017 کمک کردند.
- 16 درصد از طریق ابزارهای خیریه فیسبوک کمک میکنند.
- 64 درصد در سطح محلی و 9 درصد در سطح بینالمللی داوطلب امور خیریه میشوند.
- 55 درصد در رویدادهای جمعآوری کمک مالی شرکت میکنند.
- 11 درصد از کل کمکهای خیریه در آمریکا از جانب اعضای نسل هزاره است.
- 84 درصد از هزارهها به امور خیریه کمک میکنند و سالانه به طور متوسط 481 دلار به 3.3 سازمان اهدا مینمایند.
- هزارهها علاقه زیادی به کار کردن با گوشیهای خود دارند و بیش از همه به پیامهای متنی و رسانههای اجتماعی واکنش نشان میدهند اما به ندرت ایمیلهای شخصی را چک میکنند یا به تماسهای صوتی پاسخ میدهند.
- هزارهها به احتمال زیاد در ابتکارهای تحت اسپانسر کاری مشارکت میکنند، از طریق گوشی کمکهای خود را انجام میدهند و قبل از اهدای هدایا ویدیوهای آنلاین را تماشا میکنند.
- 47 درصد از هزارهها در سال 2016 از طریق وبسایت یک سازمان کمکهای خود را اهدا کردند.
- 88 درصد از هزارهها زمانی که فرصتهایی برای ایجاد تأثیر مثبت بر جامعه و محیط خود پیدا کنند، رضایت بیشتری از شغلشان خواهند داشت.
- 77 درصد از پاسخدهندگان معتقدند که ارائه فرصتهای مشارکت کارکنان یک استراتژی مهم برای جذب اعضای نسل هزاره است.
- در بین هزارهها، یوتیوب، دو سوم از ویدیوهای آنلاین پریمیوم تماشا شده در دستگاههای مختلف را تشکیل میدهد.
- 44 درصد از هزارهها ترجیح میدهند که برای پرداخت اقلام کوچک به جای روش نقدی از تلفن همراه خود استفاده کنند.
نسل ایکس (Gen Xers)
- 20.4 درصد از جمعیت آمریکا را تشکیل میدهد.
- 49 درصد از اهداکنندگان نسل ایکس در یک برنامه کمکهای مستمر ماهانه ثبت نام کردهاند.
- 31 درصد هدایای ادای احترام را اهدا کردند.
- 45 درصد به کمپینهای تأمین سرمایه جمعی کمک میکنند.
- 14 درصد در مراسم سهشنبه نیکوکاری سال 2017 کمک کردند.
- 19 درصد از طریق ابزارهای خیریه فیسبوک کمک میکنند.
- 64 درصد در سطح محلی و 8 درصد در سطح بینالمللی داوطلب امور خیریه میشوند.
- 56 درصد در رویدادهای جمعآوری کمک مالی شرکت میکنند.
- اعضای نسل ایکس به احتمال زیاد برای یک هدف خیریه پول جمعآوری میکنند، متعهد میشوند و اوقات داوطلبان خود را به یک سازمان اختصاص میدهند.
- اعضای نسل ایکس، دریافت پیامهای متنی یا تماس صوتی را ترجیح میدهند. این اهداکنندگان به طور مرتب ایمیل خود را چک میکنند و در فیدهای رسانه اجتماعی به روز میمانند.
- ایمیل باعث 31 درصد از کمکهای آنلاین توسط نسل ایکس شده است.
- 59 درصد اعضای نسل ایکس از طریق پیام تصویری که در رسانههای اجتماعی مشاهده کردهاند، ترغیب به کمک کردن به امور خیریه شدهاند.
- 72 درصد از بیبیبومرها به امور خیریه کمک میکنند و سالانه به طور متوسط 1,212 دلار به 4.5 سازمان اهدا مینمایند.
- بومرها به تماسهای صوتی پاسخ میدهند، ایمیلها را مرتب چک میکنند و همچنین از پیامهای متنی و رسانه اجتماعی استفاده میکنند. گرچه نرخ پذیرش فناوری آنها در ابتدا کند و آهسته است، اما به محض انجام این کار به سرعت آن را دنبال میکنند.
- بومرها به احتمال زیاد کمکهای مستمر و مرتب (تکرارشونده) را به صورت ماهانه، فصلی یا سالانه انجام میدهند.
بیبیبومرها (Baby Boomers)
- 23.6 درصد از جمعیت آمریکا را تشکیل میدهد.
- 49 درصد از اهداکنندگان بیبیبومر در یک برنامه کمکهای مستمر ماهانه ثبت نام کردهاند.
- 41 درصد هدایای ادای احترام را اهدا کردند.
- 35 درصد به کمپینهای تأمین سرمایه جمعی کمک میکنند.
- 15 درصد در مراسم سهشنبه نیکوکاری سال 2017 کمک کردند.
- 21 درصد از طریق ابزارهای خیریه فیسبوک کمک میکنند.
بیشتر بخوانید:
- 71 درصد در سطح محلی و 9 درصد در سطح بینالمللی داوطلب امور خیریه میشوند.
- 58 درصد در رویدادهای جمعآوری کمک مالی شرکت میکنند.
- 24 درصد از بیبیبومرها میگویند به دلیل دریافت یک ایمیل مستقیم ترغیب به کمک آنلاین شدهاند.
بزرگترین نسل (Greatest Generation)
- 11.8 درصد از جمعیت آمریکا را تشکیل میدهد.
- 30 درصد از اهداکنندگان بالای 75 سال میگویند که در 12 ماه گذشته به صورت آنلاین کمک کردهاند و فراوانی کمکهای آنها 25 درصد بیشتر از نسلهای جوانتر است.
- 88 درصد از اعضای بزرگترین نسل به امور خیریه کمک میکنند و سالانه به طور متوسط 1,367 دلار به 6.2 سازمان اهدا مینمایند.
- اعضای این نسل 26 درصد از کل کمکهای خیریه در آمریکا را تشکیل میدهند.
- اعضای این نسل تماسهای صوتی و پست مستقیم را ترجیح میدهند. این اهداکنندگان جزو متأخرین در استفاده از ایمیل هستند و معمولاً از پیامهای متنی یا رسانههای اجتماعی استفاده نمیکنند.
- این نسل به احتمال زیاد از طریق کمپینهای پست مستقیم، کالاهای فیزیکی را اهدا میکند.
منبع: وبسایت nonprofitssource
ارسال نظر