آیا می‌دانستید که میزان اهدا در آمریکا بیش از بقیه کشورهای جهان است؟ برای شما نیز جالب است که بدانید بیشترین کمک‌ها از چه طریقی است و در چه جهتی خرج می‌شود؟ احتمالا برای بسیاری از پژوهشگران و فعالان حوزه خیر مهم باشد که فعالیت‌های خیرخواهانه در جهان به چه شکلی است و چه گروهی از افراد بیشترین سهم را در اهدا و نیکوکاری در جهان دارند. 

بارها از اهمیت دسترسی به آمار و اطلاعات در حوزه خیرخواهی گفته‌ایم. دسترسی به آمار و اطلاعات مربوط به خیریه‌ها بسیار مهم است و برای فهم بهتر عملکرد واقعی آنها از اهمیت بالایی برخوردار است. در زمان‌هایی که بسیاری از مردم در جهان به دنبال کمک به دیگران هستند، شناخت بهتر از عملکرد خیریه‌ها به ما این امکان را می‌دهد تا روش‌های بهتری برای کمک به دیگران پیدا کنیم و از دستورالعمل‌های بهتری برای حمایت از اهداف خیریه استفاده کنیم. 

با دسترسی به آمار و اطلاعات مربوط به خیریه‌ها، می توانیم از فعالیت‌ها و عملکرد آن‌ها آگاه شویم و ببینیم که چگونه بهترین استفاده از منابع و دارایی‌های مالی خود را می‌کنند. این اطلاعات شامل مواردی مانند درآمد، هزینه‌ها، برنامه‌های کمکی، تعداد افرادی که بهره‌برداری می‌کنند و سایر جزئیات مربوط به عملکرد خیریه‌ها می‌باشد. در عین حال، دسترسی به این اطلاعات می‌تواند به ما کمک کند تا برای انتخاب خیریه ‌هایی که بهترین عملکرد را دارند و برای کمک به دیگران بهترین استفاده از منابع خود را می‌کنند، تصمیم بهتری بگیریم. همچنین، این اطلاعات می تواند به ما کمک کند تا بهترین روش برای حمایت از یک خیریه را انتخاب کنیم، برای مثال انتخاب بین اهدای پول به یک خیریه و اهدای غیرمالی یا حتی کمک‌های داوطلبانه با بخشش وقت. 

دسترسی به آمار و اطلاعات مربوط به خیریه ها به ما این امکان را می دهد تا بهترین تصمیمات را در مورد حمایت از دیگران بگیریم. این اطلاعات می تواند به ما کمک کند تا از بهترین روش ها برای کمک به دیگران بهره ببریم و به کمک خیریه هایی که بهترین عملکرد را دارند، کمک کنیم.

اهدا و بخشش

آمارهای خیریه (انتخاب ویراستار)

  • نیکوکاری خصوصی سالانه آمریکا 1.44 درصد از تولید ناخالص داخلی این کشور را نشان می دهد.
  • 31 درصد از اهداکنندگان جهانی به کشورهای خارجی پول می دهند.
  • در سال 2019 ، کمکهای فردی در ایالات متحده به 309.66 میلیارد دلار رسید.
  • هم مردان (52٪) و هم زنان (54٪) ترجیح می دهند با استفاده از کارت های اعتباری و بدهی پول اهدا کنند.
  • نسل خاموش سخاوتمندترین است.
  • میانگین کمک آنلاین آنلاین در بین آمریکایی ها 128 دلار است.
  • Giving Tuesday در سال 2019 511 میلیون دلار به صورت آنلاین و 1.46 میلیارد دلار به عنوان کمک های آفلاین دریافت کرد.
  • حدود 80 درصد از کل کمکهای مالی در ایالات متحده از افراد است.

آمار خیریه عمومی

1. آمریکایی ها تا کنون سخاوتمندترین ملت هستند.
بشردوستی سالانه خصوصی در ایالات متحده 1.44 درصد از تولید ناخالص داخلی این کشور را نشان می دهد. این تقریباً دو برابر 0.77 recorded ثبت شده در کانادا است. بریتانیا (0.54)) ، کره (0.50)) ، سنگاپور (0.39)) و ایتالیا (0.30 Next) در لیست بعدی قرار می گیرند. نیکوکاری خصوصی چین تنها 0.03 درصد از تولید ناخالص داخلی این کشور را تشکیل می دهد. استرالیا ، ژاپن و آلمان به ترتیب سالانه سطوح خیرخواهی خصوصی خود را به ترتیب 0.23 ، 0.12 و 0.17 درصد دارند.
(Philanthropy Roundtable)

2. بیش از 50 درصد از انگلیسی ها در 12 ماه گذشته به خیریه ها کمک مالی کرده اند.
آمارهای اهدایی انگلستان نشان می دهد که 60 درصد از افرادی که در آن سوی حوضچه زندگی می کنند در یک سال گذشته پول اهدا کرده اند. میانگین خیریه ماهانه در بین انگلیسی ها 45 پوند است. جالب است بدانید که کمک های خیریه آنلاین در بریتانیا 19 methods از روش های اهدا در سال 2019 را شامل می شود. در انگلستان ، مردم بیشترین پول را به تحقیقات پزشکی (25٪) و رفاه حیوانات (26)) اهدا می کنند. با این حال ، سازمان های مذهبی بیشترین کمک مالی را از نظر ارزش پولی دریافت می کنند.
(NPT انگلستان)

3. حدود 84 درصد از مردم کانادا به خیریه ها کمک مالی می کنند.
سالانه کانادایی ها 10.6 میلیارد دلار به خیریه ها کمک می کنند. میانگین سهم سالانه کانادایی ها 446 دلار است. بر اساس آمار جهانی خیریه ، هر فرد در کانادا که پول اهدا می کند به طور متوسط از 3.8 موسسه خیریه و غیرانتفاعی حمایت می کند. دلسوزی نسبت به نیازمندان (89٪) و کمک به هدفی که به آن اعتقاد دارند (85٪) از مهمترین دلایل کمک های خیریه است.
(Sector Source)

4. تنها 20 درصد اهداکنندگان در صورت دریافت هدیه رایگان در مقابل ، بیشتر احتمال دارد پول اهدا کنند.
80 درصد دیگر شرکت کنندگان گفتند که هدیه انگیزه ای برای اهدای پول نخواهد داشت. برای 66 درصد از این افراد ، هدیه رایگان اتلاف پول است. حدود 36 درصد پاسخ دادند که یا نمی خواهند یا در ازای اهداء به هدیه نیاز دارند. بر اساس آمارهای اهدایی خیریه ، تنها 6 درصد تأثیر محیطی هدیه را دلیل عدم تغییر موضع آنها در مورد دادن پول عنوان کردند.
(Giving USA)

5. بیش از دو سوم اهداکنندگان ترجیح می دهند از طریق ایمیل از کمک آنها تشکر کنند.
تقریباً 69 درصد از افرادی که به موسسات خیریه پول می دهند می گویند ایمیل بهترین راه برای تشکر از سازمان های غیرانتفاعی است. یک نامه چاپ شده و یک پیام متنی با 14 و 6 درصد در لیست بعدی قرار می گیرند. تنها 5، ، 4، و 2 of از اهداکنندگان ترجیح می دهند از طریق کارت پستال های چاپی ، پیام های رسانه های اجتماعی و تماس های تلفنی از آنها تشکر کنند.
(Giving USA)

بخشش 6. حدود یک سوم افرادی که به امور خیریه کمک می کنند هدایای ادای احترام می گذارند.
آمار اهداء خیریه نشان می دهد که 33 don از اهداکنندگان در سراسر جهان می گویند که به دوستان و خانواده خود هدایای قدردانی می دهند. سه مناسبت برتر برای هدایای ادای احترام عبارتند از یادبودها (43)) ، روزهای تولد (25)) و سایر رویدادهای مهم (24)). حدود 10 and و 3 of هدایای ادای احترام در تعطیلات و عروسی های مذهبی داده می شود. نوزادان جدید و فارغ التحصیلی نیز مناسبت های محبوب حدود 2 and و 1 of از کسانی است که هدایای ادای احترام می دهند.
(Giving USA)

7. تقریباً یک سوم مشارکت کنندگان در سراسر جهان به خیریه ها و سازمان های غیر انتفاعی خارج از کشور خود پول می دهند.
تقریباً 31 people از مردم به کشورهایی غیر از کشور خود اهدا می کنند ، همانطور که توسط آمار کمک های جهانی پیشنهاد شده است. پنج کشور اول که از خارجی ها پول دریافت می کنند عبارتند از ایالات متحده (17 درصد) ، اسرائیل (8 درصد) ، کانادا (7 درصد) ، سوریه (5 درصد) و هند (4 درصد). حدود 41 درصد از این افراد گفته اند که به عنوان پاسخ به یک بلای طبیعی کمک مالی می کنند.
(Giving USA)

8. اهداکنندگان آفریقایی ترجیح می دهند پول نقد و بیش از یک سوم هدایای ادای احترام بگذارند.
حدود 32 درصد از افرادی که از آفریقا اهدا می کنند می خواهند این کار را با استفاده از پول نقد انجام دهند. اهدای آنلاین ، از طریق برنامه های تلفن همراه و از طریق حواله بانکی به ترتیب در بین 25 ، 15 و 14 درصد محبوب است. حدود 27 درصد از اهداکنندگان آفریقایی در برنامه هدیه ماهانه ثبت نام کرده اند و 38 درصد هدایای ادای احترام می کنند. ارائه آمارهای برنامه ریزی شده نشان می دهد که تنها 14 درصد از مشارکت کنندگان آفریقایی از طریق اراده خود به امور خیریه کمک می کنند.
(Giving USA)

9. بیش از نیمی از اهداکنندگان در آسیا ترجیح می دهند به صورت آنلاین اهدا کنند.
حدود 51 درصد از آسیایی هایی که اهدا می کنند ، کمک های خیریه آنلاین از طریق کارت های اعتباری را ترجیح می دهند. حدود 41 of از اهداکنندگان آسیایی در برنامه های ماهانه شرکت می کنند و 15 don کمک های مالی را در وصیت نامه خود قرار می دهند. تقریباً 44 of از اهداکنندگان آسیایی به کشورهای خارجی پول می دهند ، در حالی که 34 برای کمک به برنامه های کمک به بلایای طبیعی کمک می کنند.
(Giving USA)

10. کمتر از 70٪ از کل پول جمع آوری شده صرف امور خیریه می شود.
بر اساس آمارهای جمع آوری کمک های مالی از سال 2017 ، درصد کمک هایی که در واقع به امور خیریه می رسد ، حدود 67 است. این رقم در مقایسه با سال 2015 که 65٪ به امور خیریه و مابقی به منظور جمع آوری کمک های مالی اختصاص یافته بود ، بهبود کمی در صدقات خیریه را نشان می دهد.
(lohud)

برای مطالعه:

 آمارهایی از کمک به غریبه‌ها 

کمک خیریه آمریکا

11. تقریباً یک سوم کمکهای سالانه در ایالات متحده در ماه دسامبر انجام می شود.
طبق اطلاعات بین المللی خیریه ، حدود 30 درصد از کمکهای سالانه در آمریکا در ماه دسامبر انجام می شود. تقریباً 10 all از کمکهای مالی در سه روز آخر سال ، درست قبل از عید نوروز انجام می شود. آمارهای خیریه ایالات متحده نشان می دهد که 64 درصد از تمام کمک های مالی از زنان است ، در حالی که 77 درصد از آمریکایی ها معتقدند خیریه می تواند تغییر ایجاد کند. تقریباً 70 ((69)) از جمعیت ایالات متحده کمک مالی می کنند.
(Nonprofits Source)

12. بیش از 90 درصد خانواده های پردرآمد به خیریه ها کمک می کنند.
حدود 91 درصد از خانواده های ثروتمند کمک مالی می کنند. میانگین کمکهای سالانه آنها در حدود 25،509 دلار جابجا می شود که بسیار بیشتر از میانگین عمومی 2520 دلار است. با توجه به آمارهای خیریه ایالات متحده ، کمک مالی به خیریه تا 50 درصد از درآمد ناخالص تعدیل شده را برای خانوارها به همراه دارد.
(Nonprofits Source)

13. تقريباً 40٪ از تمام كمك هاي خيريه به دين اختصاص مي يابد.
آمارهای ارائه شده توسط کلیسا نشان می دهد که در کل 39 of از تمام کمک های مالی به اهداف مذهبی اختصاص می یابد ، که 80 those از این کمک ها از افراد است. آموزش و خدمات انسانی دو علت محبوب در بین آمریکایی هایی است که کمک مالی می کنند ، به ترتیب 19 و 15 درصد کمک های خیریه. این فهرست شامل سلامت (11)) ، کمک های خارجی (7)) ، هنرها (6)) و طبیعت (4)) است.
(Philanthropy Roundtable)

14. در سال 2019 ، آمریکایی ها 128.17 میلیارد دلار برای دین اهدا کردند.
در حالی که این مبلغ نسبت به مشارکتهای جمع آوری شده در سال 2018 2.3 increase افزایش داشته است ، هنوز در بین انواع کمکهای مالی در سال 2019 بالاترین میزان بوده است. بین سالهای 2018 تا 2019 ، آمار اهداء خیریه علل زیر را نشان می دهد که بیشترین رشد سالانه را ثبت کرده اند: سازمانهای بهره مند (13.1 درصد افزایش به 37.16 میلیارد دلار) ، هنر ، فرهنگ و علوم انسانی (12.6 درصد افزایش به 21.64 میلیارد دلار) ، آموزش و پرورش (12.1 درصد افزایش به 64.11 میلیارد دلار) و سازمانهای محیط زیست و حیوانات (11.3 درصد افزایش به 14.16 میلیارد دلار). تنها دلیلی که افزایش کمک های مالی بین سال های 2018 تا 2019 را ثبت نکرد ، امور بین المللی بود (0.4 درصد کاهش به 28.89 میلیارد دلار).
(Giving USA)

پیشنهاد نویسنده:

گزارش آماری از سه شنبه بخشش (2012 تا 2018)

15. کمکهای فردی بیشترین سهم از کمکهای خیریه در آمریکا است.
طبق آخرین آمارهای خیریه ، حدود 80 of از کل کمکها از افراد است. در میان این درصد کمک های خیریه فردی ، 71 from از افراد زنده و 9 from از وصیت نامه ها است. بنیادها با مشارکت 15 the دومین اهدا کننده بزرگ هستند. در نهایت ، 5 درصد باقیمانده از شرکت ها تامین می شود.
(Philanthropy Roundtable)

16. در سال 2019 ، افراد 309.66 میلیارد دلار کمک مالی کردند.
این رقم در مقایسه با مجموع مشارکتهای فردی جمع آوری شده در سال 2018 4.7 درصد بیشتر است. وصیت نسبتاً ثابت در 43.21 میلیارد دلار (0.2 You افزایش می یابد) باقی ماند. کمک های بنیادی در سال 2019 2.5 درصد افزایش یافت و به 75.69 میلیارد دلار رسید و به اوج تاریخی خود رسید. با 13.4، ، کمک های مالی توسط شرکت ها بالاترین افزایش سالانه 2018-2019 را ثبت کرد ، در کل 21.09 میلیارد دلار.
(Giving USA)

17. حتي با وجود كمك هاي زياد در تمام مدت ، خيريه هاي عمومي بيشترين درآمد را از طريق هزينه اخذ هزينه دارند.
آمارهای جمع آوری کمک های غیر انتفاعی نشان می دهد که موسسات خیریه عمومی رویدادهایی را سازماندهی می کنند ، لباس های دست دوم می فروشند ، تخصص ارائه می دهند و موارد دیگر. همه این خدمات 72 درصد از کل درآمد آنها را برای آنها به ارمغان می آورد. در مقابل ، مشارکت های خصوصی تنها حدود 13 represent را نشان می دهد. دو منبع درآمد دیگر برای موسسات خیریه عمومی در آمریکا عبارتند از سرمایه گذاری وقف (7)) و کمک های دولتی (8).
(Philanthropy Roundtable)

18. آمریکایی ها نه تنها پول ، بلکه زمان و تلاش خود را نیز اهدا می کنند.
حدود 25 درصد از کل بزرگسالان آمریکایی داوطلب می شوند. تعداد سالانه داوطلبان در ایالات متحده 63 میلیون نفر است. میانگین سالانه سرمایه گذاری برای هر داوطلب 139 ساعت است. مجموع ساعاتی که داوطلبان آمریکایی سالانه سرمایه گذاری می کنند ، بر اساس آمار نیکوکاری آمریکا ، 8.7 میلیارد است.
(Philanthropy Roundtable)

19. آمریکایی هایی که بیشترین درآمد را دارند ، بیشترین پول را نیز به امور خیریه اهدا می کنند.
کمک های خیریه بر اساس ارقام گروه درآمد نشان می دهد که خانوارهایی که بیش از 162000 دلار درآمد دارند ، به طور متوسط 5805 دلار می دهند. این مبلغ حدود 2 درصد از درآمد آنها را نشان می دهد. حدود 93 درصد از این خانواده ها به خیریه ها کمک مالی می کنند. با کاهش درآمد سالانه یک خانواده ، درصد مشارکت آنها افزایش می یابد. بنابراین ، خانواده هایی که زیر 25000 دلار درآمد دارند ، حدود 12 درصد از درآمد خود را به خیریه ها می دهند. میانگین کمک مالی آنها 934 دلار است ، اما تنها 37 درصد از این خانوارها پول اهدا می کنند.
(Philanthropy Roundtable)

20- آمریکاییان ساکن یوتا بیشترین درصد درآمد خود را اهدا می کنند.
روندهای اهدایی نشان می دهد که مردم این ایالت به طور متوسط 6.6 درصد از درآمد سالانه خود را اهدا می کنند. پنج لیست برتر با می سی سی پی (5.0)) ، آلاباما (4.9)) ، تنسی (4.5)) و جورجیا (4.3)) جمع بندی شده است. در سوی دیگر طیف ، نیوهمپشایر قرار دارد که خانواده های آن تنها 1.7 درصد از درآمد خود را می دهند. خانواده های مین ، ورمونت و نیوجرسی نیز در انتها هستند و تنها 2.0 درصد از درآمد سالانه خود را ارائه می دهند.
(Philanthropy Roundtable)

21. بنیادهای مستقل بزرگترین اهدا کنندگان خیریه هستند.
چنین بنیادهایی 37.1 میلیارد دلار به تمام کمکهای بنیادی کمک می کند. سه نوع دیگر با هم حتی به هم نزدیک نمی شوند. به عنوان مثال ، بنیادهای عملیاتی و شرکتی به ترتیب 7.5 میلیارد دلار و 5.4 میلیارد دلار می دهند ، همانطور که آمار ارائه شده توسط شرکت ها نشان می دهد. سرانجام ، ما بنیادهای اجتماعی داریم که سهم آنها در حد متوسط 5.3 میلیارد دلار است.
(Philanthropy Roundtable)

بیشتر بخوانید:

آمارهای جالب از کمک‌ به خیریه‌ها 

22. بیش از نیمی از کمکهای خارج از کشور ایالات متحده از کمکهای خصوصی تامین می شود.
کمکهای خصوصی 43.9 بیلیون دلار از کل کمکهای خارجی ایالات متحده را شامل می شود. این بودجه از موسسات خیریه (35)) ، شرکت ها (26)) ، گروه های مذهبی (26)) ، بنیادها (11)) ، داوطلبان (10)) و کالج ها (5 come) تامین می شود. برعکس ، برنامه های کمک های دولتی خارج از کشور 33.1 میلیارد دلار کمک می کند.
(Philanthropy Roundtable)

23. تقریباً 30٪ از مدارس آمریکایی بیش از 75000 دلار در سال از محل جمع آوری کمک مالی دریافت می کنند.
با این حال ، متوسط درآمد سالانه جمع آوری کمک برای اکثر مدارس (35)) بین 0 تا 5000 دلار است. آمارهای جمع آوری کمک های مالی مدارس نشان می دهد که گروه های مدرسه با فروش محصولات موفق به جمع آوری بیش از 1.5 میلیارد دلار در سال می شوند. حدود 71 درصد از والدین ادعا کرده اند که با فروش محصولات به خانواده ، دوستان و همکاران خود درگیر چنین سرمایه گذاری هایی بوده اند.
(Nonprofits Source)

24. اعطای کلیسای مسیحی در حال حاضر نسبت به دوران رکود بزرگ کمتر است.
اگر آمریکایی ها 3.3 درصد از درآمد خود را در آن زمان اهدا کردند ، این روزها آنها تنها 2.5 درصد را اهدا می کنند. تنها 5 درصد از مسیحیان یک دهم و در میان آنها اکثریت (80 درصد) حدود 2 درصد از درآمد خود را اهدا می کنند.
(Nonprofits Source)

کمک های خیریه خیرین

25. متوسط اندازه حساب های DAF در سال 2019 162،556 دلار بود.
این رقم نسبت به سال 2018 (167،002 دلار) 2.7 درصد کاهش نشان می دهد. جنبه های دیگر ، با توجه به جمع آوری کمک های مالی و آمار خیریه ، تغییرات مثبتی را نشان می دهد. به عنوان مثال ، تعداد کل حساب های DAF با 19.4 درصد افزایش به 873،228 رسید. در همین حال ، دارایی های خیریه با 16.2 درصد افزایش به 141.95 میلیارد دلار رسید و کل مشارکت با 7.5 درصد افزایش به 38.81 میلیارد دلار رسید.
(NP Trust)

26. ارزش کل مشارکتهای مربوط به DAF ها به طور پیوسته در حال افزایش است.
در سال 2015 ، کل کمکهای DAF تنها 21.48 میلیارد دلار بود. با گذشت سالها ، این مقدار تقریباً دو برابر شده است. در سال 2016 ، 2017 و 2018 ، کل مشارکت مربوطه 25.10 میلیارد دلار ، 30.84 میلیارد دلار و 36.10 میلیارد دلار بوده است. آخرین آمار مشارکت های خیریه نشان می دهد که این مبلغ در سال 2019 به 38.91 میلیارد دلار رسیده است که رشد سالانه 7.5 درصد است.
(NP Trust)

27. تعداد حسابهای DAF در موسسات خیریه ملی 5 برابر بیشتر از حسابهای بنیادهای جامعه و موسسات خیریه تک شماره ای است.
در سال 2019 ، موسسات خیریه ملی 731،110 حساب DAF (22.9٪ رشد سالانه) و مجموع دارایی های خیریه 87.23 میلیارد دلار (20.2٪ رشد شما) را برآورد کردند. بنیادهای جامعه 83،185 حساب DAF (3.6٪ افزایش سالانه) دارند و دارایی های خیریه آنها بالغ بر 40.22 میلیارد دلار (11٪ افزایش سالانه) است. سرانجام ، موسسات خیریه تک شماره 58.933 حساب DAF (4.8٪ رشد سالانه) دارند و دارایی های خیریه آنها بالغ بر 14.50 میلیارد دلار (8.4٪ رشد سالانه) است.
(NP Trust)

برای مطالعه:

18 آمار مربوط به بخشش‌های پایان سال (با واقعیت‌هایی حیرت‌انگیز) 

آمار جمع آوری کمک های آنلاین

28. سازمان های غیرانتفاعی محیط زیست و حقوق بیشترین رشد را در کمک های آنلاین داشته اند.
خیریه آنلاین در حال افزایش است و درآمد آن در سال 2017 23 درصد افزایش یافته است. هر بخش پیشرفت های چشمگیری را نشان داده است ، اما بیشترین پیشرفت 34 و 37 درصد در بین سازمان های غیرانتفاعی محیط زیست و حقوق دیده شده است.
(Nonprofits Source)

29. مجموع درآمد اهدایی آنلاین به طور مداوم در حال افزایش بوده است.
در سال 2017 ، آمریکایی ها از اینترنت برای اهدا حدود 31 میلیارد دلار به خیریه ها و سازمان های غیرانتفاعی استفاده کردند. این میزان حتی از سال 2012 در حال افزایش است. در آن زمان ، بر اساس آمار جمع آوری کمک ها ، مجموع کمک های خیریه آنلاین 19.2 میلیارد دلار بود.
(Nonprofits Source)

30. متوسط اهدای آنلاین فقط کمتر از 130 دلار است.
اهداکنندگان آنلاین در ایالات متحده به طور متوسط 128 دلار کمک مالی می کنند. اهداکنندگان مکرر آنلاین تمایل بیشتری به خیریه ها و غیر انتفاعی دارند. میانگین کمک مالی سالانه آنها 326 دلار است. بیش از نیمی (54)) از اهداکنندگان کمک های آنلاین را از طریق کارت اعتباری یا بدهی ترجیح می دهند. بر اساس آمار ارائه آنلاین ، PayPal ، برنامه های تلفن همراه و پیام های متنی بهترین انتخاب برای 9، ، 4، و 1 of از اهداکنندگان در سراسر جهان است. همچنین 51 درصد از افراد ثروتمند که به امور خیریه کمک می کنند ترجیح می دهند به صورت آنلاین پول اهدا کنند. بنابراین ، تعجب آور نیست که 67 درصد از سازمان های غیر انتفاعی در سراسر جهان ، کمک های خیریه آنلاین را قبول می کنند.
(Nonprofits Source)

31. سازمان های غیرانتفاعی به طور متوسط 42 دلار به ازای ارسال 1000 ایمیل جمع آوری کمک دریافت کردند.
بازاریابی از طریق ایمیل یکی از راه هایی است که موسسات خیریه و غیر انتفاعی با اهداکنندگان تماس می گیرند. آخرین آمارهای غیرانتفاعی نشان می دهد که سازمان های غیرانتفاعی کوچک با کمتر از 100000 مشترک به طور متوسط 71 دلار از 1000 ایمیل ارسال شده دریافت می کنند. سازمان های غیر انتفاعی متوسط و بزرگ با 100000-500.000 مشترک و بیش از 500.000 مشترک ، سرمایه کمتری تولید می کنند. میانگین مربوطه آنها در هر 1000 ایمیل ارسال شده 36 دلار و 32 دلار است.
(Nonprofits Source)

32. GivingT Tuesday همچنان یک رویداد جهانی محبوب ، آفلاین و آنلاین است.
آمارهای جمع آوری کمک ها نشان می دهد که در سال 2019 ، GivingT Tuesday 511 میلیون دلار به صورت آنلاین و 1.46 میلیارد دلار به عنوان کمک های آفلاین جمع آوری کرد. در همان سال ، بیش از 400 کمپین اجتماعی در 60 کشور انجام شد. GivingT Tuesday به ویژه در ایالات متحده بسیار محبوب است ، جایی که تعداد کمپین های اجتماعی 57 درصد افزایش یافت. در سال 2018 ، 127 کمپین وجود داشت ، در حالی که در سال 2019 تعداد آنها از 200 فراتر رفت.
(GivingT Tuesday)

33. فیس بوک برترین رسانه اجتماعی برای الهام بخشیدن به امور خیریه است.
حدود 56 درصد از اهداکنندگان در سراسر جهان گفتند که فیس بوک از آنها الهام گرفته است تا پول اهدا کنند. در حقیقت ، آمار کمک های خیریه نشان می دهد که حدود 18 درصد از اهداکنندگان جهانی از ابزارهای جمع آوری کمک های مالی فیس بوک برای اهدای پول استفاده کرده اند. اینستاگرام و توییتر از نظر نفوذ در رتبه های بعدی قرار دارند و 20 و 13 درصد آنها را به عنوان منبع الهام بخشیدن به پول معرفی کرده اند. سایر رسانه های اجتماعی تأثیر قابل توجهی کمتری دارند. در اینجا ما YouTube (6)) ، LinkedIn (4)) ، WhatsApp (2)) و Pinterest (0.3) داریم.
(Giving USA)

کمک آنلاین

کمک‌های خیریه آمریکایی از منظر جمعیت‌شناسی

34. Millennials به 11 of از کل کمکهای ایالات متحده کمک می کند.
حدود 40 درصد از این نسل در یک یا چند برنامه ارائه ماهانه شرکت می کنند. بر اساس آخرین آمارهای خیریه ، تقریبا نیمی از آنها (46)) از طریق سیستم های تأمین سرمایه جمعی پول اهدا می کنند. در مورد کمک به امور خیریه ، 84 درصد از هزاره ها ادعا می کنند که این کار را انجام می دهند. آنها معمولاً به طور متوسط 3.3 موسسه خیریه مشارکت می کنند و متوسط کمک مالی آنها به خیریه حدود 481 دلار است. تقریبا نیمی از Millennials (47٪) از طریق وب سایت ها پول اهدا می کنند ، که نشان دهنده تغییر تدریجی به سمت اهدای آنلاین است.
(Nonprofits Source)

35. تقریباً 50 درصد از آمریکاییان جنرال ایکس در برنامه های ماهانه شرکت می کنند.
در کل 49 درصد از این نسل از طریق چنین برنامه هایی پول می دهند ، در حالی که 31 درصد هدایای ادای احترام می کنند. آمارهای بشردوستانه نشان می دهد که 45 درصد از جنرال Xers از طریق کمپین های تأمین سرمایه جمعی اهدا می کنند ، در حالی که 19 درصد از طریق فیس بوک کمک مالی می کنند. نسل X آمریکایی ها اغلب از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند و بنابراین ، حدود 59 درصد از آنها برای دادن پول از طریق شبکه های اجتماعی الهام گرفته اند.
(Nonprofits Source)

36. 72٪ از Baby Boomers در آمریکا به امور خیریه پول می دهند.
این نسل بقیه را شکست می دهد ، به جز نسل خاموش در مورد تعداد اهداء. میانگین کمک مالی سالانه در بین Baby Boomers 1212 دلار است. طبق آمار خیریه بر اساس گروه سنی ، آنها به حدود 4.5 سازمان پول می دهند. حدود 49 of از این نسل از طریق برنامه های ماهانه اهدا می کنند ، در حالی که 35 give از طریق تأمین سرمایه جمعی. حدود 21 of از Baby Boomers از ابزارهای فیس بوک برای کمک مالی به امور خیریه استفاده می کنند و 58 them از آنها برای جمع آوری کمک های مالی می روند.
(Nonprofits Source)

37. آمار مربوط به جمعیت های خیریه که نشان دهنده جمعیت هستند نشان می دهد که آمریکایی ها از نسل خاموش بیشتر از هر نسل دیگری به امور خیریه پول می دهند.
حدود 30 درصد از آمریکاییهای بالای 75 سال در سال گذشته پول آنلاین اهدا کرده اند. به علاوه ، گرایش های خیریه نشان می دهد که افراد این نسل به طور متوسط 25 درصد بیشتر از بقیه پول می دهند. کمک های خاموش نسل 26 درصد کل مشارکت ها را تشکیل می دهد. نسل سکوت آمریکایی ها همچنین تمایل دارند به خیریه های بیشتری (6.2 سازمان) و پول بیشتری در سال (1365 دلار) بدهند.
(Nonprofits Source)

38. هزاره ها از زمان شیوع COVID-19 بیشترین کمک را انجام داده اند.
تقریباً 3 نفر از 4 هزاره از زمان شروع همه گیری کووید نوعی کمک مالی به خانواده یا دوستان خود ارسال کرده یا به یک سازمان غیرانتفاعی اهدا کرده اند. پس از آن ژنرال زیرس و ژنرال ژرس با 66 و 63 درصد از هر کدام ادعا می کنند که همین کار را کرده اند. 54 درصد از بچه های بومر می گویند که از زمان شروع همه گیری کرونا حداقل یکبار کمک مالی ارسال کرده اند.
(CNBC)

39. زنان ترجیح می دهند به صورت آنلاین با استفاده از کارت های اعتباری و بدهی پول اهدا کنند.
کمک خیریه آنلاین از طریق کارت های اعتباری و بدهی محبوب ترین انتخاب در بین زنان (54) است. تقریباً 11، ، 11، و 10 of از اهدا کنندگان زن گفتند که ترجیح می دهند از طریق پست مستقیم ، انتقال بانکی و پول نقد کمک کنند. مطابق با روندهای اهداء Giving USA ، رسانه های اجتماعی بیشتر زنان (32)) را تشویق می کنند تا به دلایل مختلف پول اهدا کنند. حدود 45٪ از اهداکنندگان زن در برنامه های ماهانه ثبت نام کرده اند ، در حالی که 59٪ در رویدادهای جمع آوری کمک های مالی شرکت می کنند.
(Giving USA)

40. اهداکنندگان مرد خیریه بیشترین انگیزه را دارند تا از طریق ایمیل کمک مالی کنند.
مردان همچنین ترجیح می دهند پول آنلاین بدهند و از کارت های اعتباری یا بدهی خود استفاده کنند (52). پول نقد ، انتقال بانکی و پست مستقیم به ترتیب برای 12، ، 10 and و 10 of از کل اهداکنندگان مرد بهترین گزینه بودند. در مورد آنچه بیشترین انگیزه را به آنها می دهد تا به امور خیریه کمک کنند ، 30 said ایمیل ها را گفتند. رسانه های اجتماعی ، وب سایت ها و پست مستقیم برای 25 ، 19 and و 13 of از شرکت کنندگان تأثیرگذار بود. آمارهای جمع آوری کمک های آنلاین بیشتر نشان می دهد که حدود 46 men از مردانی که پول اهدا می کنند در یک برنامه ماهانه ثبت نام کرده اند و 50 attend در رویدادهای جمع آوری کمک شرکت می کنند.
(Giving USA)

41. اهداکنندگان مسیحی بیشتر از اهداکنندگان بودایی و هندو در برنامه های ماهانه کمک می کنند.
کمک های خیریه بر اساس تعداد فرقه ها نشان می دهد که حدود 45 درصد از مسیحیان در برنامه هدیه ماهانه ثبت نام کرده اند. در مقابل ، تنها 39 Bud بودایی ها و 36 of هندوها در چنین برنامه هایی ثبت نام کرده اند. حدود 62 درصد از اهداکنندگان مسیحی در مراسم جمع آوری کمک های مالی شرکت می کنند ، در حالی که در بین بودایی ها (29 درصد) و هندوها (36 درصد) چندان جذاب نیستند. در مورد روش اهدایی مورد علاقه ، بوداییان بر اساس آمار خیریه ، انتقال بانکی ، نامه مستقیم مسیحیان و پول نقد هندوها را ترجیح می دهند.

با تمرکز بر اهدا کنندگان یهودی و مسلمان ، به ترتیب 50 and و 45 در برنامه های ارائه ماهانه ثبت نام می کنند. مشارکت کنندگان از هر دو مذهب (53 and و 35)) ترجیح می دهند به صورت آنلاین از طریق کارت های اعتباری و بدهی کمک کنند. تقریباً نیمی از اهداکنندگان از این گروه های مذهبی (50 and و 52)) در رویدادهای جمع آوری کمک های مالی شرکت می کنند.
(Giving USA)

نتیجه‌گیری

روندهای خیریه به آرامی در حال تغییر است. در حالی که افراد همچنان اهداکنندگان برجسته هستند ، دلایل اهدا و روشهای اهدا در حال تغییر است. دین هنوز عامل شماره یک برای اهداء است ، اما محیط زیست و حقوق بشر نیز رشد چشمگیری داشته است. آخرین آمارهای مربوط به امور خیریه نشان می دهد که اهداکنندگان بیشتری به هدیه آنلاین روی می آورند. همچنین ، رسانه های اجتماعی و به ویژه فیس بوک ، راهی عالی برای دستیابی به مشارکت کنندگان جدید و جمع آوری پول بیشتر است.

منبع