همواره از این صحبت کرده‌ایم که آمار و اطلاعات تا چه میزان اهمیت دارند و می‌توانند بر تغییر رفتارهای تصمیم‌گیری ما اثر بگذارند. اطلس خیر ایران نیز با توجه به این اهمیت تلاش کرده تا همواره به‌روزترین و کامل‌ترین دیتا را در اختیار کاربران خود بگذارد. با ما در این متن همراه باشید تا کامل‌ترین آمارهای خیریه، بخشش و نیکوکاری در سال 2022 بخوانیم.

بر اساس شواهد و قرائن موجود، بخش غیرانتفاعی، سومین کارفرمای بزرگ در ایالات متحده آمریکاست. بسیاری از این مسئله متعجب می­‌شوند که صنعت خیریه می‌­تواند برای استخدام افراد زیادی به اندازه کافی درآمد داشته باشد. با این حال با بیش از 7/1 میلیون سازمان غیرانتفاعی فعال، تعداد زیاد کارکنان آنها نباید تعجب­‌برانگیز به­‌نظر برسد.

آمار و اطلاعات

صنعت خیریه آمارهای حیرت‌­انگیز زیادی دارد که می‌­تواند چشم افراد را در برابر رشد صنایع خاص، گرایش‌­های خیرخواهانه نسل­‌ها و سمت­ و سوی آینده سازمان­‌های غیرانتفاعی باز کند. آمارهای زیر می‌­تواند به سازمان شما کمک کند تا بازار هدف درست خود و بهترین راه رسیدن به آنها را پیدا کنید. 

1.آمار هدایای خیریه

2.آمارهای درآمدی

3.آمارهای نسلی

4.آمارهای مربوط به هدایای و کمک­های مالی صنعت محور

5.آمار هدایای از طریق گوشی همراه و آنلاین

6.آمار کمک­‌های داوطلبانه

7.آمار هدایای شرکتی

1.آمار هدایای خیریه

 هدایای خیریه می­‌تواند شبیه یک بازی گمانه‌­زنی باشد و اغلب هم سازمان‌­ها چنین کاری انجام می­‌دهند؛ زمانی که کمپین­‌ها و ارتباطات با خیرین را توسعه می­‌دهند. 

این آمارها می‌­تواند به سازمان­ شما برای ایجاد برنامه‌­های جمع‌‌آوری کمک مالی و ارائه یک نقشه راه کمک کند.

  • از سال 1977 هدایای خیریه هر ساله افزایش داشته است (به جز سالهای 1987، 2000، 2009)
  • سال 2019 هدایای خیریه در کشور آمریکا به بالاترین سطح خود رسیده بود ( 64/449 میلیارد دلار)
  • در آمریکا کمک‌ه­ای خیرخواهانه توسط بنیادها از سال 2020 تا 2021 تقریباً 17 درصد رشد داشته است و در سال 2022 می­‌تواند از صد میلیارد دلار نیز عبور کند. 
  • 60 درصد از خانوارهای آمریکا در برخی از انواع هدایای و کمک­های خیرخواهانه شرکت می­‌کنند.  

آمریکایی‌ها بخشندگی و روحیه سخاوتمندانه خود را حتی در طی پاندمی کرونا نیز حفظ کرده‌­اند.

  • در سال 2021 میانگین هدایا تا ده درصد (813 دلار) افزایش داشت.
  • در سال2020 میانگین هدایا از 617 دلار به 737 دلار افزایش داشت.

برخی دیگر از آمارهای جالب در مورد هدایای خیریه عبارتند از:

  • با توجه به IRS، خیرترین افراد در آمریکا، در ایالت یوتا زندگی می­‌کنند.  ده تا از دیگر ایالت­‌های برتر عبارتند از: میسیسی­پی، آلاباما، جورجیا، کارولینای شمالی، آیداهو اوکلاهما، آرکانزاس، کارولینای جنوبی
  • سازمان‌­های غیرانتفاعی که برنامه‌­های مداوم ماهیانه دارند به‌­طور میانگین 52 دلار در ماه دریافت می‌کنند. 
  • خیرین ثابت به­‌طور ماهیانه 42 درصد بیشتر از خیرین مقطعی کمک می­‌کنند. 

بنابراین اگر در مورد این مسئله نگران هستید که آیا مردم هم­چنان به کمک‌­های خیرخواهانه مایل هستند یا نه، مطمئن باشید که همینطور است. 

روز جهانی مهربانی

2.آمارهای درآمدی (براساس متوسط درآمد ناخالص- AGI)

تفکیک کمک‌­های مردمی با توجه به وضعیت درآمدی افراد چیز جالبی خواهد بود. آمارهای زیر می­‌تواند به سازمان شما دورنمایی ارائه دهد که مخاطب هدف شما چه کسی باید باشد و تا چه اندازه می‌­توانید از خیرین خود درخواست کمک کنید. 

زمانی که صحبت از متوسط درآمد ناخالص می‌­شود:

  • افرادی که کمتر از 50000 دلار در سال درآمد دارند، از منظر کمک‌­های خیرخواهانه در رده دوم هستند.
  • افرادی که بین 50000 تا 100000 دلار در سال درآمد دارند، از منظر درصد درآمدی خود، کمترین کمک­های خیرخواهانه را دارند.
  • افراد با درآمد بالا به-ور میانیگن 269/29 دلار در سال می­‌بخشند. 
  • افرادی که کمتر از 15000 دلار درآمد دارند، میانگین کمک­های خیریه آنها 47/1 دلار است که نباید به آن بی‌توجهی کرد. 

کسر مالیاتی کمک‌­های خیرخواهانه بر مبنای درصد متوسط درآمد ناخالص

  • درآمدهای زیر 50000 دلار : 4/8 %
  • درآمدهای 50000 تا 100000دلار: 5/4 %
  • درآمدهای 100000 تا 500000 دلار: 9/2 %
  • درآمدهای 500000 تا دو میلیون دلار: 1/3 %
  • درآمدهای دو میلیون تا ده میلیون دلار: 4/4 %
  • درآمدای ده میلیون دلار به بالا: 3/9 %

برای خواندن:

صفر تا صد امور خیر و موسسات خیریه در آمریکا

3.آمارهای نسلی

حال ما می­دانیم که چه افرادی با توجه به درآمدی ه دارند، کمک­های خیرخواهانه انجام می­‌دهند. در ادامه نیاز داریم تا بع تفاوت­های نسلی موجود نیز اشاره کنیم. در اینجا آمارهای مربوطه شما را شگفت‌­زده خواهند کرد.

نسل زد:

 نسل زد تا سال 2026 نماینده 82 میلیون نفر در آمریکا خواهد بود (بزرگترین نسل) و آنها به عنوان جنگجویان عدالت اجتماعی معتاد به به فناوری در نظر گرفته می­شوند. برخی واقعیت­ها در مورد آنها وجود دارد که عبارتند از:

  • نسل زد اغلب به مسائل اجتماعی می‌­پردازد.
  • آنها عمیقاً به عدالت و برابری کامل اعتقاد دارند.
  • نسل زد توسط رویات سازمان­‌ها به جرک در می­‌آیند.
  • همکاری بین بخش­های مختلف در جامعه برای جلب توجه این نسل حیاتی است.

یک سازمان غیرانتفاعی باید این نسل را مورد هدف قرار دهد؛ چراکه پتانسیل زیادی برای جذب داوطلبان، خیرین، طرفداران و اینفلوئنسرهای مختلف برای کمک­های خیرخواهانه را دارند.

نسل زد

نسل هزاره:

ممکن است شنیده باشید که می­‌گویند جوان­ترها کمتر بخشش می­‌کنند اما بستگی دارد چگونه به این مسئله نگاه کنید.

  • 84% از نسل هزاره در سال 2021 به خیریه‌­ها کمک کرده­اند. 
  • میانگین هدایای نسل هزاره 481 دلار است. 
  • هزاره­‌ها  5 تا 10 درصد از اهداء­کنندگان ثابت سازمان­‌های خیریه را تشکیل می­‌دهند. 
  • 40% از اهداء­کنندگان و خیرین ثابت نسل هزاره، از طریق کسر ماهیانه از کارت­‌های اعتباری خود، به صورت آنلاین کمک مالی انجام می‌­دهند. 
  • 55% از نسل هزاره‌­ها در رویدادهای جمع­آوری کمک­های مالی شرکت می­‌کنند. 
  • 46% از آنها به کمپین­‌های مالی جمعی کمک می­‌کنند

حوزه‌­های مورد علاقه: کودکان، سلامت، عبادت­گاه­‌های محلی، حقوق انسانی، مسائل بین‌­المللی

با اینکه میزان هدایای این نسل کمتر از نسل­های بزرگتر و مسن­تر است، اما میزان کمک­های خیرخواهانه این گروه نسلی نیز درخور توجه و اهمیت است. خیرین نسل هزاره بیشتر مایل­اند تا برای جست­وجو، حمایت به یک علت خاص و هم­چنین کمک­های خیریه خود از دستگاه­‌های تلفن همراه خود استفاده کنند. برای رسیدن به این نسل بهتر است که به برنامه­‌های کیف پول دیجیتال مانند Apple Pay، Venmo و Google Play نگاهی بیندازید.

برنامه Donorbox Ultraswift Pay به خیرین کمک زیادی می­‌کند و دیگر نیازی به وارد کردن جزئیات شخصی نیست. به خیرین این امکان داده می‌­شود تا از قدرت کیف پول دیجیتال برای انجام سریع، ایمن و مناسب فرایند اهداء استفاده کنند. 

نسل ایکس:

شامل جمعیت کمتری می­‌شود و 59% خیرین را در بر دارد. ممکن است این مسئله شما را از پرداختن به این نسل دلسرد کند اما این یک اشتباه خواهد بود. 

  • اهداء­کنندگان نسل ایکس بیشتر مایل­اند تا فعالیت­های داوطلبانه انجام دهندو یک کمپین جمع­آوری کمک مالی ایجاد کنند. 
  • 64% داوطلبان در سازمان­های غیرانتفاعی محلی و 8% در سازمان­های غیرانتفاعی بین­المللی فعالیت می‌­کنند. 
  • میانگین اهدای سالیانه نسل ایکس 723 دلار است
  • ایمیل بهترین راه دسترسی به این نسل است. 

این نسل از اهداء­کنندگان باید بهترین انتخاب شما برای تأمین مالی جمعی و جمع­آوری کمک­های مالی همتا ­به ­همتا باشد. شما یه خیّر را متقاعد کنید که کمپینی را راه­اندازی کند، او ده نفر از دوستان خود را درگیر کند و بدین روش شما می­توانید به بیش از 7000 دلار دست پیدا کنید.

حوزه­‌های مورد علاقه: سازمان­های غیرانتفاعی محلی خدمات انسانی و اجتماعی، حیوانات، کودکان، عبادت­گاه­های محلی

نسل بیبی‌­بومر:

این نسل 43% از تمامی اهداء­کنندگان را شامل می­‌شود. نسل بومر به دلیل بزرگی خود سالهاست که بر اکثر صنایع تسلط داشته است. سازمان­‌های غیرانتفاعی نیز از این مسئله مستثنی نیستند. 

  • 72% از بومرها به صورت سالیانه کمک مالی می­کنند و این مسئله نشانه این است که می­‌توان ری آنها حساب کرد.
  • بیبی­بومرها نماینده 51 میلیون اهدء­کننده و خیّر در ایالات متحده آمریکا هستند.
  • 71% از بیبی­بومرها به­‌طور محلی فعالیت داوطلبانه انجام می­‌دهند.
  • این اهداء­کنندگان این نسل به­طور میانیگن 212/1 دلار در سال اهداء می‌­کنند.


حوزه­‌های مورد علاقه: سازمان­های غیرانتفاعی فعال در خدمات اجتماعی محلی، حیوانات، کودکان، حقوق انسانی، مسائل بین­المللی، عبادت­گاه­‌های محلی

بیبی بومرها

نسل خاموش:

نشل خاموش تنها 11% از جمعیت ایالات متحده آمریکا را تشکیل می‌­دهد اما میانگین اهدای سالیانه­ آنها 367/1 دلار است؛ که هم­چنان تأثیر به­‌سزایی بر بخش سازمان‌­های غیرانتفاعی دارد. 

  • 88% از نسل خاموش به خیریه­‌ها کمک می‌­کنند.
  • 26% از عایدی سازمان­های غیرانتفاعی از این نسل خاموش حاصل می‌­شود.
  • این نسل، بالغ نیز نامیده می­‌شود که نماینده 27 میلیون خیّر در آمریکاست
  • این نسل بیشتر مایل­اند تا کمک­های غیرنقدی داشته باشند.

حوزه­‌های مورد علاقه: ایثارگران و رزمندگان، خدمات اجتماعی محلی، امداد اضطراری و بلایا، عبادتگاه‌­های محلی

سازمان شما می­‌تواند با این اهداء­کنندگان از طریق برنامه­‌های اهدائی متفاوتی ارتباط بگیرد.

بیشتر بخوانید:

معرفی بزرگترین خیریه‌های ایران و جهان

4.آمارهای مربوط به هدایای و کمک‌­های مالی صنعت­‌محور

در گام بعدی بهتر است به این مسئله نگاهی بیندازیم که چگونه خیرین به صنایع غیرانتفاعی مختلف از قبیل مذهبی، مردسه، بی­خانمان­ها، صنایع مرتبط با موادغذایی و غیره کمک می‌­کنند. 

مذهبی: 

سازمان­های مذهبی بیشترین سهم کمک­های خیریه را به خود اختصاص می‌­دهند. 32% از تمامی هدایای به عبادت­گاه‌­های محلی یا سازمان­های مذهبی داده می­شوند. 

وقتی صحبت ازاعتقادات مسیحیت می­‌شود:  

  • مورمون­ها بیش از سایرین کمک و حمایت می‌­کنند.
  • مسیحیان 5/2 درصد از درآمدشان را به کلیسا اختصاص می­‌دهند.
  • در طی رکود بزرگ، اعطائات مسیحیان به 3/3 درصد از درآمدشان رسیده بود.

غیر از مسیحیت:

  • یهودیان بیش از تمامی گروه‌­های مذهبی کمک­های خیرخواهاه انجام می­‌دهند.
  • یهودیان بیشتر از  باقی گروه­‌های مذهبی به سازمان­های غیرمذهبی کمک می­‌کنند. میانگین اهدای سالیانه­ آنها 526/2 دلار است
  • مسلمانان نیز سالیانه 178/1 دلار در سال کمک می‌­کنند.

در مورد هدایای کلیسا یا هدایای اعتقادی:

  • آمریکائیان به­طور میانیگن 17 دلار در هفته به عبادت­گاه­ محلی خود کمک می­‌کنند
  • هدایای کلیسا­ها بعد از رکود بزرگ یک درصد کاهش یافته است
  • 75% از افراد غیرمذهبی در آمریکا ترجیح می‌­دهند به کلیساها کمک کنند؛ بسیاری از آنها به سازمان­های مذهبی کمک می‌‍کنند.
  • 17% از آمریکائیان به­‌طور منظم مالیات خود را به کلیساها پرداخت می­‌کنند.
  • 60% مردم در آمریکا می­‌خواهند که به­طور آنلاین کمک­های خود را به کلیسا پرداخت کنند.
  • 4-1-4) سازمان­های مذهبی:
  • یک سوم هدایای پولی سالیانه در آمریکا را به خودشان اختصاص می­‌دهند.
  • بر اساس داده‌­های سازمان خدمات درآمدهای داخلی آمریکا، در سال 2020 سازمان­ای غیرمذهبی 17/128 میلیارد دلار دریافت کرده‌­اند. 

مذهب

خدمات انسانی:

برخی واقعیت‌­های جالبی در مورد ارائه­ خدمات انسانی وجود دارد: 

  • 12% از کل کمک­‌ها به خیریه‌­های خدمات انسانی می­‌رسد.
  • اهدئات به این خیریه­‌ها تا 1/5 درصد افزایش داشته است
  • این صنعت غیرانتفاعی سومین جایگاه سهم اهدائی در آمریکا را دریافت کرده است.
  • نسل ایکس­ها علاقه‌ زیادی به سازمان­‌های خدمات انسانی دارند.
  • 52% از خیرین آمریکا ترجیح می‌­دهند تا غذا، لباس و باقی چیزهای غیرنقدی کمک کنند.

جمع‌­آوری غذا و توزیع آن فعالیت داوطلبانه­ برتر ملی در آمریکاست.

آموزش:

14% از تمامی کمک‌­های خیرخواهانه به سازمان­های آموزشی درآمریکا برمی­گردد؛ این حوزه جزء پنج مورد برتری است که بیشترین هدایای را در این کشور به خود اختصاص می­دهد. باقی آمارهای مربوط به هدایای حوزه آموزشی به موارد زیر برمی­گردد:

  • 29% از هدایای به شرکت­ها و مؤسسات، به آنهایی می­رسد که با اهداف آموزشی شکل گرفته‌­اند.
  • ·26% فعالیت­های داوطلبانه در آمریکا به سازمان­های غیرانتفاعی آموزشی مربوط می­‌شود.
  • یک مدرسه به­طور میانگین 5000 دلار در سال کمک جمع­آوری می­کند.
  • حمایت­هایی مالی در تمامی مقاطع ابتدایی تا دوازدهم 6/4 درصد رکود داشته است
  • گروه‌­های مدرسه با فروش 5/1 میلیارد دلار محصول در سال، سرمایه جمع‌­آوری می­کنند. 
  • هدایای و پرداختی­های آنلاین به سازمان­های آموزش عالی تا 10% در سال 2020 افزایش داشته است. 

پیشنهاد نویسنده:

 نقش سازمان‌های مردم نهاد در توسعه و حفاظت از محیط‌زیست 

 پیوند حفاظت از محیط زیست با نیکوکاری 

حیوانات و محیط زیست:

خیریه‌­های مربوط به حیوانات و محیط زیست چیزی حدد 3% هدایای را در آمریکا به خود اختصاص می‌­دهند. این مقوله نیز از پنج مورد برتر در آمریکا محسوب می­‌شود.

  • 57% از درآمدهای آنلاین برای سازمان­های رفاه حیوانات از طریق ایمیل صورت می‌­گیرد.
  • نسل ایکس‌­ها و بیبی‌­بومرها بیشتر ترجیح می­‌دهند تا به خیریه­‌های مربوط به حیوانات کمک کنند. 
  • هدایای پرداختی برای سازمان­‌های محیط زیست تا 34% افزایش داشته است.
  • 88% از نسل هزاره مایل­اند تا تأثیر مثبتی روی محیط زیست بگذارند.

کمک به دیگران

5.آمار هدایای آنلاین و گوشی همراه

خیرین جوان علاقه وافری به اهدای آنلاین کمک­ها نشان داده­اند؛ چه از طریق کمپین­های آنلاین و رویدادهای مجازی باشد و چه از طریق بازاریابی ایمیلی باشد. هدایای کمک­های آنلاین به سرعت در حال رشد است. 

  • در سال 2020 کمک­های آنلاین 13% هدایای خیریه را به خود اختصاص داده است.
  • در سال 221 این عدد 9% افزایش یافت و در مجموع افزایش 42 درصدی در طی سه سال داشته است.

آمارهای زیر تأثیر جمع‌­آوری آنلاین کمک­های مالی را نشان می­‌دهد:

  • میانگین مبالغ اهدائی آنلاین 177 دلار است.
  • درخواست­های ویدئویی 15% تأثیرگذاری بیشتری دارند.
  • به­روزرسانی هر پنج روز یک کمپین تأمین مالی جمعی، منجر به اهدای 3 برابر بیشتر می‌­شود.
  • گزینه‌­های مربوط به اهدای آنلاین، درآمد ماهیانه اهدایی را تا 40% افزایش داده است.
  • صفحات برجسته وب­سایت­ سازمان­های غیرانتفاعی در حوزه­ی خیریه، 6 برابر بیشتر کمک مالی جمع­آوری می‌کنند.
  • سازمان­های مذهبی بیشترین مقدار هدایای آنلاین «سه­‌شنبه بخشندگی» را به خود اختصاص می‌دهند. 
  • 51% خیرین ثروتمند ترجیح می­‌دهند که کمک­های خود را آنلاین پرداخت کنند.
  • 55% نسل هزاره‌­ها مایل­ند تا از طریق کارت اعتباری خود به صورت آنلاین وجوهی را برای کمک مالی اهداء کنند

آمارهای مهم مربوط به اهدای کمک از طریق دستگاه‌­های تلفن همراه:

  • 28% از مشارکت­های آنلاین از طریق دستگاه‌­های تلفن همراه صورت می‌­گیرد.
  • تعداد تراکنش­های اهدائی از طریقدستگاه‌­های موبایل تا 50% افزایش داشته است.
  • میانگین مبالغ اهدائی از طریق دستگاه موبایل 79 دلار است.
  • نیمی از حجم وب­سایت­های سازمان­های غیرانتفاعی از دستگاه‌­های تلفن همراه است.
  • 17% از هدایای مربوط به تأمین مالی جمعی از طریق گوشی همراه صورت می‌­گیرد.
  • 17% بازدید فرم­های اهداء و پرداخت آنلاین اط طریق تلفن همراه پر می‌­شود.
  • نسل هزاره‌­ها و نسل ایکس­ها بیشتر مایل­ به پرداخت کمک­های خیریه از طریق گوشی تلفن همراه هستند.

برای مطالعه:

گزارش آماری فعالیت خیریه های جهانی در facebook

6.آمار کمک­‌های داوطلبانه

در طول سالهای اخیر تعداد زیادی از نسل بومرها به­طور داوطلبانه در خیریه­‌ها فعالیت می‌­کردند اما پاندمی کرونا به سازمان­های غیرانتفاعی آسیب جدی وارد کرد. با این تفاسیر داوطلبان و خیرین مسن اندکی در سال 2020 و 2021 داوطللب انجام امور خیریه و مشتاق به انجام آن بودند. آمارهای زیر نشان می‌­دهد که چگونه اعداد و ارقام مربوط به حوزه خیریه در سال‌های اخیر تغییر کرده است:

نرخ کلی فعالیت داوطلبانه (خلاصه اخبار بشردوستانه)

  • 2013: 65%
  • 2017: 64%
  • 2020: 58%
  • 2021: 56%

نرخ فعالیت داوطلبانه در میان خیرین با درآمدهای بالا

  • 2017: 76%
  • 2020: 75%
  • 2021: 61%

نرخ داوطلب­شدن در میان خیرین با درآمد متوسط

  • 2017: 71% 
  • 2020: 58%
  • 2021: 59%

نرخ داوطلب­شدن در میان خیرین با درآمد پایین­تر

  • 2017: 49% 
  • 2020: 44% 
  • 2021: 42% 

برای خواندن:

خیریه‌های جهانی: چرا باید از آن ها حمایت کنیم؟

دیگر آمارهای قابل­توجه در خصوص داوطلب­شدن

  • 30% از جمعیت بزرگسال در آمریکا به­طور داوطلبانه فعالیت خیرخواهانه انجام می‌­دهند.
  • میانگین کار داوطلبانه در هفته در کشور آمریکا 5/3 ساعت است.
  • داوطلبان آمریکایی اغلب جوانان، زنان و افراد با تحصیلات عالی را شامل می‌­شود.
  • به­طور کلی نسل بیبی­بومرها بیشتر جمعیت داوطلبین را تشکیل می­‌دهند.
  • با این حال در سال 2020 جوانان نسل ایکس و زنان مسن نسل هزاره بیشتر مایل به کار داوطلبانه بوده‌­اند.

این گروه زیر به سازمان­های غیرانتفاعی از منظر جمعیت‌شناسی داوطلبان وجه جدیدی می‌­بخشد:

  • متأهلان
  • زنان
  • افراد در سنین بین 44-35
  • سفیدپوست­ها
  • افراد با تحصیلات متوسطه یا عالیه
  • افراد دارای فرزند زیر 18 سال

خیرخواهی

7.آمار هدایای شرکتی

20% از هدایای سازمان­های غیرانتفاعی از شرکت­ها به­دست می‌­آید. البته این عدد در طی پاندمی کرونا کاهش زیادی یافت:

  • هدایای شرکت­‌ها در سال 2020 تا 6% کاهش یافت.
  • شرکت­ها در سال 2020 چیزی حدود 8/24 میلیارد دلار کمک­‌های خیرخواهانه داشتند.
  • شرکت فایرز به خیّرترین شرکت تبدیل شد. پنج شرکت برتر دیگر نیز گوگل، وال­مارت، مرک­اندکو و گیلیاد بودند.
  • کروگر (با توجه به اهدای دو برابری) بهترین شرکت در زمینه کمک به کلیسا و سازمان­های مذهبی شناخته شد.

آمارهای کلی بشردوستانه­ شرکتی

  • 40% دارایی و ثروت 500 شرکت صرف برنامه‌­­های کمک‌­هزینه داوطلبانه می‌­شود.
  • چیزی حدود دو الی سه میلیارد دلاری که از شرکت­ها گرفته می­‌شود برای برنامه هدایا صرف می­‌شود.
  • 29% هدایای شرکت­ به سازمان­های غیرانتفاعی آموزشی می­‌رسد، 25% آن به بخش سلامت و خدمات اجتماعی و 15% آن نیز به جامعه اقتصادی می­‌رسد.
  • بیش از 26 میلیون نفر در شرکت‌­هایی با برنامه­‌های هدایای همسان کار می‌­کنند.
  • 6 الی 10 میلیارد دلار بودجه برنامه­ هدایای همسان نیز در سال معلق و بلاتکلیف می­‌ماند.
  • تنها 31/1درصد کمک­های مالی افراد به یک سازمان غیرانتفاعی متوسط، مناسب است.

سخن پایانی

جمعیت­‌شناسی، دین و درآمد سالیانه می­‌توانند در چرایی کمک خیرین نقش زیادی داشته باشند. این آمارها می‌­تواند به سازمان‌­های غیرانتفاعی کمک کند تا مشخص که کدام گروه به بهترین وجه با پایگاه اهداء­کننده­ خود سازگار است، چگونه باید با آنها ارتباط برقرار کرد و بهترین راه‌­های کمک مالی چیست.